Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

51.rész

2014.06.28. 16:54 | Wayer L | Szólj hozzá!

Sziasztok! Rövid leszek : Nos,mivel valószínűleg ez az utolsó előtti rész,ezért mostantól ugrálni fogunk lőre,a jövőbe.Előre is bocsánatot kérek,ha e-miatt néha nem lesz érthető,de azért igyekszem :D
Jó Olvasást! :* 



 **2 hónappal később**
Ilyen is rég volt már,este fél kilenc, és mi már az alváshoz készülődünk,hiszen holnap nagy nap lesz. Az esküvőnk napja.Már egy hete nem lehet rám ismerni,nem is az idegesség ,inkább az izgatottság miatt.Már nagyon várom hogy megtörténjen az a pár szavas eskü,ami hivatalosan is “összeköti” életünket.
-Kicsim,már megint elgondolkoztál…Nem akarod ezt az egészet? -  simította meg az arcom Peti.Kicsit feszültnek tűnt,de végül is Jogos  a feltételezés,mivel mostanában sokszor elkalandoznak gondolataim,és azt is eltalálta hogy az esküvő miatt,viszont nem azért mert nem akarom,ellenkezőleg..Nagyon is szeretném.
-Bocsii.Ugyan már.. Erről szó sincs,sőt..Nagyon szeretlek.. csak izgulok – mosolyodtam el, Peti arca pedig újra nyugodtságot sugárzott
-Holnaptól hivatalosan is az enyém vagy – perverz vigyor ült ki pofijára,fölém hajolt és megcsókolt.Nem szóltam semmit,csak én is elmosolyodtam.Hamar eljött a reggel,mivel már 6-kor keltünk a készülődés miatt.Peti Ya Ou-nál  öltözködik,a fiúk segítségével (Oli,Benny, az apukája,és az én apukám),Nekem pedig Krisztina,Violetta,anyukám,Peti anyukája,nővérem és a húgom segít a .Mivel a ruhám elég nagy( mármint a szoknya nagyságára értem,nem a számozásra) és a cipőm is elég díszes,ezért nem akartam nagy frizurát.(bocsi a rossz kép miatt,saját szerkesztés)
page.jpg
Pár óra alatt el is készültem,és indulhatunk is a templomba.Ya Ou írt Vilunak hogy ők odaértek,és minden rendben van a szervezéssel kapcsolatban,úgy hogy indulhatunk.Egy ideig eltartott míg be tudtam szállni a kocsiba,de onnan kezdve minden simán ment.El sem hiszem hogy itt állok “teljes díszben” és az oltár elé vezet apukám.Nagyon örülök,mert sikerült egy kedves idősebb papot találnunk,ahogy elé értem,Peti nem bírta,ezért suttogni kezdett
-Gyönyörű vagy,Kicsim! – csöppet belepirultam kijelentésébe..
-Köszönöm..de psszt – próbáltam elhallgattatni,mire a pap bácsink megszólal:
-Fiatalok,ha ezt lerendezték akkor kezdhetjük is - mosolygott egy sort rajtunk,én pedig majdnem elsüllyedtem a vörös arcommal.Őszintén nem sok mindenre emlékszem,annyi maradt meg hogy  egymás szemébe nézünk Petivel,és egyszer csak a húgom az “orrunkba” nyomja a gyűrűs párnácskáját.Kapcsoltunk,és egymás ujjára húztuk
-Fogadjunk ezt vártad egész végig,szóval kimondom.. Megcsókolhatod a menyasszonyt  -Peti elmosolyodott az atya kijelentésén,majd habozás nélkül csapott le ajkaimra.Amint kiértünk a templomból a csokor eldobása következett. A virágot – meglepő vagy sem- Violetta kapta el.
Vissza mentünk a terembe,ahol megvolt az ebéd – megjegyzem, délután 4-kor – és kezdődhetett a “buli”.Éjfélkor a menyecsketánc következett.Előre meg volt beszélve hogy Peti csak beszalad értem és a saját lábamon megyek ki a teremből..Persze  út közben meggondolta magát,és amint beért mellém a kör közepére,felkapott,mondván hogy így szokás..  Az este további része gyorsan elmúlt,az utolsó vendégek reggel 6 óra küröl távoztak..

***

Kérésemre a nászutat Rómában bonyolítottuk le,ahol egy szép hetet töltöttünk el kettesben.


A bejegyzés trackback címe:

https://bythewaysztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr636441477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása