Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

38.rész

2014.05.02. 11:57 | Wayer L | 2 komment

Sziasztok :) Itt az új rész.. Ezen a héten az utolsó.. jövő héten is 2 lesz:)


Délután megnéztük a Harry Potter-t mivel én még soha nem láttam,és azt mondták a fiúk hogy feltétlen be kell pótolnom.Házi mozi után Petinek támadt egy ötlete:
-Nem megyünk el fagyizni?
-Szerintem mennyetek kettesben – mondta Vilu és rám kacsintott
-És ezt nem azért mondjuk mert nem szeretnénk még egy fagyi-csatát is-nevetett Oli.Elindultak,de Az ajtóban Ya Ou még visszaszólt
- Sziki,vigyél magaddal váltás ruhát is
-Haha,nagyon vicces vagy  -mondta Peti és becsukta az ajtót,majd felém fordult én hátrálni kezdtem,mert gonolom mit szeretne,de a fal megakadályozott
-Cicaa,mi is volt az a zuhanyrózsás dolog? –nézett pimaszul a szemembe
-Hát, izé, tudtam hogy te is az arcomba akarsz nyomni egy kis tortát és a fürdőszobát nem bírtam bezárni,ki akartál vinni és .. –nem hagyta hogy befejezzem
-Imádom amikor magyarázkodsz –mondta és megcsókolt.Elindultunk a közeli cukrászdába.Kiválasztottuk hogy milyen fagyit érünk,majd leültünk egy padra.Petinek jégkrémes lett a szája,és én persze észre is vettem
-Ömm, Peti, olyan lett a szád- kuncogtam kicsit.Nem tudta letörölni,mert  nem találta. Odahajoltam majd megcsókoltam.
-Hm,legközelebb is leeszem magam – kacsintott rám Szerelmem.
-Én pedig legközelebb Citromos fagyit veszek- nevettem el magam.
-Nem megyünk sétálni? –néztem bociszemekkel
-Amit csak szeretnél – mosolygott vissza Peti. Sétálgattunk a városban,de Peti látta hogy máson jár a gondolatom.
-Hahóó, Föld hívja Lillát
-Hm, mi az? Kicsit elgondolkoztam – pirultem el amikor meghallottam hogy hozzám beszél
-Azt látom… -nevette el magát szerelmem.Majd leültünk egy padra.Nem birtuk sokáig a beszélgetést,csókolózni kezdtünk.Már vagy 15 perce tevékenykedtünk így,mikor nagyon erősen kezdett görcsölni a gyomrom s elhúzódtam
-Valami baj van Cica?
-Nem,nem csak  görcsölni kezdtem.. Semmi komoly- na jó .. kicsit hazudtam nagyon fájt,de hogy Peti ne vegye észre megcsókoltam,de nem bírtam sokáig.Íszonyatos égést s fájdalmat éreztem,mintha szülni készülnék.Fel akartam kelni hogy keresek egy mosdót és kicsit felfrissítem magam,de nem tudtam felállni.
-Nem azt mondtad hogy jól vagy?! Megyünk a kórházba! – nézett rám komolyam Peti
-Nee, jól vagyok.
-Látom – felvett és indult a kocsi felé, a kórház felé vette az irányt.Rögtön elkezdtek vizsgálni,de Petit nem engedték be.Az orvosok megkérdezték hogy akarok e beszélni a fiatalemberrel,mert nemsokára műtenek.Mi az hogy műtenek?! Persze hogy beszélni szeretnék vele! – gondoltam magamban,ki voltam akadva.Félek a kórházaktól a balesetem óta. Nem szóltam semmit sem az orvosnak csak bólintottam.Egy nővér ment ki,és Peti már szaladt is be,ő is meg volt rémülve.

A bejegyzés trackback címe:

https://bythewaysztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr136103672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Orsi Simon 2014.05.04. 01:42:42

Szia Lilla! :)Nagyon tetszik a story.Főleg ez a rész mert szeretem a korházas jeleneteket.Szóval várom a kövi részt :)
Orsi

Wayer L 2014.05.05. 10:46:59

Köszönöm,igyekszem. Szerintem még ma kint lesz a következő rész :)
süti beállítások módosítása