Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

43. rész

2014.05.27. 11:12 | Wayer L | 2 komment

Sziasztok! Meghoztam a következő részt is :) Jó olvasást



Felöltöztem,felvittem arcomra egy minimális sminket,és indultam a konyhába meglesni hogy mit csinál. Csöppet meglepődtem,mikor azt láttam meg hogy szendvicseket készít..
-Hoppá, itt valami tényleg készülőben van.Segíthetek? – mosolyogtam rá
-Elmgyünk a Margit-szigetre piknikezni – mosolygott ő is.
-Ja és Megcsinálom magam,mert ha mi együtt kezdünk kaját csinálni,abból általában csata lesz – mosolygott még mindig,én pedig leültem az asztalhoz és figyeltem ahogy szerelmem sürög-forog a konyhában
-Hmm,ilyet sem láttam még egyszer sem -
-Akkor fényképezd le,mert nem is fogsz többet – nyújtotta ki Peti felém a nyelvét.Én pedig a telómmal készítettem egy képet,a vakuzásra Peti hátra fordult
-Ne nézz így rám,te mondtad – nyújtottam rá én is a nyelvem. Amint kész lett már indultunk is.Peti már ült volna az anyós ülésre,
-Heey, az az én helyem,te vezetsz -
-miért is? – nézett rám bociszemekkel
-Mert korán keltettél és így álmos vagyok + ez a büntetésed- kacsintottam rá.Kénytelen volt beleegyezni,és hogy még jobban kínozzam utazás közben ujjammal combján köröztem,habár úgy néztem neki inkább tetszik,mint hogy kínzásnak vegye.
-Tudod hogy imádlak,de ha ezt még sokáig folytatod az árokban kötünk ki – kacsintott rám,én pedig elrántottam a kezem.Nem sokára a helyszínre értünk,Peti már pakolta volna ki a kaját a kocsiból
-Nem megyünk el előbb sétálni? –néztem rá bociszemekkel
-okés,ahogy akarod – mosolygott rám,majd összekulcsolta ujjainkat és elindultunk.
-Nem fogom kibírni ha egész nap suliba leszel- nézett rám Peti
-Jajj de csacsi vagy.Csak délelőtt leszek suliban,koradélután már otthon tanulok,és este felé már a tiéd vagyok  - kacsintottam rá,és visszaindultunk az autóhoz hogy kipakoljuk a kaját.
-Amúgy tudod már hogy miket fogsz csinálni délelőttönként?
-Hmm,valószínűleg a srácokkal hülyéskedünk,vagy zenélünk.
-Nekem nem is szoktál zenélni-  kezdtem bele műdurcimba,mire felállt és az autóhoz felé sétált.Pár perc alatt vissza is ért,de már gitárral a kezében,és egy nagyon szép számot kezdett el énekelni és gitározni(https://www.youtube.com/watch?v=G1cREdSkMVw )
-Ez nagyon szép volt – mosolyogtam és megcsókoltam.Lassan haza indultunk,és kivételesen most én vezettem.Otthon rendeltünk pizzát,és befeküdtünk az ágyba,kicsit még beszélgettünk,utána pedig elaludtunk.Reggel szerelmem mellkasán ébredtem.Megpróbáltam felkelni az ágyból hogy ne ébresszem fel,és elmentem felöltözni.Mire kész lettem Peti már a konyhában volt.
-felébresztettelek?- kérdeztem
-Nem,a telefonom ébresztett
-Miért nem aludtál vissza?
-Mert elakarlak vinni a suliba
-Ezt mondhattad volna este is,akkor tovább maradhattam volna ágyba – mosolyodtam el.Reggeliztünk,és már indultunk is a suliba.Peti addig nem engedett ki a kocsiból amíg nem kapott „búcsúcsókot”.

A bejegyzés trackback címe:

https://bythewaysztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr86217830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Orsi Simon 2014.05.27. 22:21:25

Hali újra :) Örülök az új résznek és nagyon jó dalt választottál :)
Na vajon mi lesz a suliban? Nagyon várom a kövit :)

Wayer L 2014.05.28. 11:35:23

Nagyon tetszik ez a dal az csak még egy plussz volt hogy Sziki énekli,és már régóta tervezem hogy bele rakom,de csak most jött rá az ihlet. :) Pénteken új rész ;)♥
süti beállítások módosítása