Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

34.rész

2014.04.23. 10:10 | Wayer L | Szólj hozzá!

Sziasztok :) Új rendszer fog lenni,minden héten 3 rész lesz.Pontosan nem tudom melyik napokon,de azok hosszabbak lesznek. Remélem így is szeretni fogjátok :))

-Fuh, most lesz egy pici szabadidőnk – mosolyogtam
-Akkor később megyünk lovagolni? – kérdezte Peti.
-Oké,akkor  megkérdezem anyukámat hogy hol van a lovas cuccom- modtam és kiszaladtam,pár percc múlva már a korbáccsal,kobakkal,és a lábszár védőkkeltértem vissza.A szüleim kölcsön adták a kocsijukat,így nem kellett taxival mennünk.Nagyon megörültem,mert a régi eddzőm is ott volt a lovardában,pedig már nem tanít.Először nem ismert meg,ezért bemutatkoztam neki,és megöleltük egymást.
-Lilla? Hát te??
-Hát hoztam egy tanítványt – mosolyogtam és megfogtam Peti kezét.Bemutatkoztak egymásnak,és elindultunk a lovak felé. Még az istállóban voltak,ezért kivezettem Csillagot és Szellőt,majd Peti kezébe nyomtam egy kefét,hogy segítsen csutakolni .Hát igen,külön-külön nem ment, és mivel nem látott minket senki ezért odamentem Petihez,kezemet az ő kezére tettem és próbáltam megmutatni hogy hogyan kell mozgatni a kefét. Végül így maradt A kezünk  és egymás szemébe néztünk, nem tudom meddig csinálhattuk ezt, de Rudi(az edző) ébresztett fel minket.
-Hoppá, bocsi, csak  gondoltam megnézem Lillát hogy tud-e még ugratni
-Igen, már készen vagyunk – húzódtam el gyorsan Petitől és a nyerget ráraktam a lovakra,szerelmem pedig csak nézett
-Úgy látom profival van dolgunk- mondta Peti,én nem szóltam semmit csak elmosolyodtam,majd felültem Csillagra,mivel Rudi előkészítette az akadályokat, és azok csak rám vártak.Ugrottam párat,nagyon élveztem,de most azért jöttünk hogy megtanítsam Petit,úgyhogy odavágtattam a pad mellé ahol ült és beszélgetett az eddzőmmel .Csillagot az itatóhoz vezettem,majd odamentem a társasághoz.
-khm, ismétlem egy profival van dolgunk –Nem volt időm megszólalni,elpirultam
-Lilla,nem változtál semmit.Még mindig minden apróságon elpirulsz – mondta Rudi.Legszivesebben elsüllyedtem volna,de inkább beleütöttem Peti vállába hogy most ő jön.
-Hát oké, de előre szólok hogy ebből esés lesz – nevetett fel.Közben az eddzőm elment,mondván hogy én úgyis több eredményt érek el Petinén..
-Áh,nem lesz itt semmilyen esés..  mint mondtad profitól tanulhatsz – mondtam és nyújtottam ki nyelvem. Először is megmutattam, hogy hogy kell felülni a lóra,hogy kell fogni a kantárt és még ilyen alap dolgokat..Rákötöttem a lóra a futószárat hogy tudjam irányítani,de mégsem a ló mellett sétálgatok.Úgy néztem élvezte,mikor már fél órája ügetett,vágtatott köreb-körbe , bedobott egy ötletet
- ömm, Nem változtathatnánk a pózon?Nem ülnél fel elém? –nézett bociszemekkel.
-Akkor szálj le,mert le kell vennünk a nyerget,így is  nehezek leszünk neki- mondtam,mire Peti gyorsan leppattant.Nagyon jó érzés volt,és romantikus,amit telefonom csörgése tönkretett.A kijelzőn anyukám neve villogott,ezért muszáj volt megnéznem az üzenetet
-Szia Kicsim! .. Elfelejtettem szólni hogy ma a nővéredék beugranak hogy bírjatok kicsit beszélgetni az esküvő előtt,mivel már rég találkoztatok,és már Niki is nagyon vár benneteket.  Lassan haza tudnátok jönni?  - Szóltam Petinek és elindultunk.Otthon már vártak minket,Vivi-vel mi rögtön egymás nyakába ugrottunk és megöleltük egymást,majd bemutattam Petit.
-Hmm,nagyon ismerős vagy nekem- jegyezte meg a nővérem,de senki nem tudott szólni egy szót sem,mert Niki  kioktatta,hogy-hogy nem tudja ki ő.Mi Petivel egymásra néztünk és jót mosolyogtunk az egészen.

A bejegyzés trackback címe:

https://bythewaysztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr196071767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása