Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

48.rész

2014.06.17. 17:28 | Wayer L | Szólj hozzá!

Sziasztok! Bocsi a késésért,de csak most tudtam hozni új részt :)

-Wao,ez nagyon szép! Gratulálunk -  mi összenéztünk Petivel ,és átkarolta derekam.
-Köszönjük! Mi már nem is zavarunk tovább – mondta Peti,én pedig megöleltem Violettát és a fülébe súgtam:
-Köszönöm
-Ugyan már – mosolyodott el,és már el is indultunk..Otthon sötét volt,de Peti nem engedt hogy felcsapjam a villanyt..Egy is fény szűrődött az étkező felől,ezért arra vettem az irányt.Az asztalon égtek a gyertyák,körülöttük rózsák.Gyönyörű volt.Kicsit meglepődtem,igaz Peti mondta hogy vár itthon egy meglepetés,de erre nem számítottam
-Ezt , ezt hogy sikerült összehoznod?
-Nem tetszik? – lepődött meg
-Jajj ne butáskodj .. Nagyon tetszik,csak azért kérdeztem mert délután még nem volt itt semmi és.. és – dadogtam  - köszönöm
-Mondtam már hogy Krisztina segített nekem –mosolyodott el.A hálószoba felé kis mécsesek és rózsák vezettek,Meg is indultam volna a kis “ösvényen” , ha Peti nem fogja meg a kezem .
-Majd vacsora után- kacsintott rám,és kihúzta nekem a széket.
**Sziki/Peti szemszöge**
Mivel nem engedtem hogy  megnézze a hálószobát ezért mű duzzogásba kezdett,persze szokás szerint nem bírta sokáig és elnevette magát.Vacsora gyorsan telt,én őt figyeltem, ő pedig a gyűrűjét.
-Úgy látom tetszik – mosolyodtam el azon hogy nem tudja levenni róla a szemét
-Igen,nagyon!! Köszönm szépen- mondta és látszott hogy majd kicsattan az örömtől.Mivel befejeztük a kajálást indultunk a szobába.Ahogy beértünk engem is meglepetés ért,mert nem gondoltam hogy Kriszta 30 perc alatt ekkorát alkot.Csak az ágy így nézett ki,gyorsan le is huppantam rá,és az ölembe húztam Lillát.
GOOD FENG SHUI tips for BEDROOM.jpg
Valószínűleg ő is elfáradt,mindkettőnknek hosszú napja volt.Átkaroltam derekát,ő pedig neki dőlt mellkasomnak,fejét pedig vállamon pihentette..
-Ugye tudod hogy nagyon-nagyon szeretlek?
-Én is nagyon szeretlek – nyomott egy nagy puszit az arcomra.Pár percig csöndben ültünk,már azt hittem elaludt.
-Petiii,nem akarod eljátszani megint azt  a dalt? –ült fel és nézett bociszemekkel rám
-Ömm,akarhatom – kicsit meglepődtem mert még soha nem kérte hogy játszak,a pikniken volt az első alkalom.El battyogtam a gitáromért, visszaültem az ágyra és elénekeltem neki (Aki nem emlékezne itt a dal:
https://www.youtube.com/watch?v=G1cREdSkMVw )
Ahogy leraktam a gitárt,újra az ölembe fészkelte magát.Annyira aranyos,soha nem tudnám elengedni..
-Amúgy már rég be akartam mutatni a nővérem..Nem lenne kedved holnap valami közös programhoz?
-De,szívesen megismerném.. –csillant fel a szeme..
Az este további része is jól telt el. Körülbelül éjfél lehetett amikor aludni készültünk.Amint befeküdtünk az ágyba,rögtön hozzám bújt és arcát mellkasomba fúrta.Amikor jó napja van akkor mindig ezt csinálja,amint hozzám bújik jó érzés tölt el.Reggel ugyan ebben a pózban ébredtem fel.Figyeltem hogy ne keltsem fel,és kisurrantam telefonálni.Megbeszéltem Krisztinával a mai napot.

A bejegyzés trackback címe:

https://bythewaysztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr916314432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása