Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

32.rész

2014.04.17. 22:01 | Wayer L | Szólj hozzá!

Reggel persze arra ébredek,hogy esek le a földre,de mivel össze voltak a lábaink kulcsolva Peti is esett velem. Nagyon jól esett hogy rámesett,mit ne mondjak,de nagyon jót nevettünk magunkon.Egész reggel reggel jó kedvem volt,és amint észrevettem Petinek is.Elment felöltözni,én pedig gondoltam hogy készítek valami reggelit
-Petii, mit szeretnél reggelire? – kiabáltam a fürdőbe.
-Nekem mindegy,de várj meg,segíteni akarok – ordított vissza,kicsit meglepett az ötletével.Előkészítettem az „eszközöket” a bundás kenyér és az omlett elkészítéséhez.Ahogy elnézem,Peti életében először készít bundás kenyeret,de olyan aranyos hogy próbálkozik.Nagyban főzőcskézünk,amikor valaki kopogott. Ya Ou volt az. Behívtam a konyhába, kacagott egyet és megjegyezte:
-Jesszusom, Hogy vetted rá hogy főzzön/süssön?!
-Ő elég könnyen rávesz mindenre – kacsintott rám Peti
- Tanítsd meg  hogy hogy csináltad.. felhasználnánk próbákon- nevetett Ya Ou
-Khm,Majd mondom Violettának hogy fogjon be téged is!- kezdtem nevetni én is és Peti is,Ya Ou hirtelen abbahagyta..
-Amúgy azért jöttem hogy megkérdezzem, van-e programotok mára? – mondta Ya Ou miután elcsitultunk.
-Igen,Elviszem Lillát teniszezni – mosolygott rám Peti
-Oké,akkor már nem is zavarok! Jó szórakozást! – mosolygott Ya Ou is és az ajtó felé vette  az írányt,én pedig kikisértem.A konyhába menet elővettem a mobilom és pögyögtetni kezdtem.
-Mit csinálsz Cica?
-Sms-t írok Violettának hogy fogja be Ya Ou-t ha hazaért . –mosolyodtam el.Nemsokára megcsörrent a telefonom és jött egy üzenet.. csak ennyi ált benne :  Ok! .
Reggeli közben Petinek is megcsörrent a telefonja,neki is jött egy üzenete,és röhögőgörcsöt kapott.
„Nem tudom hogy mit  csináltatok,de köszönöm szépen.. Édes a bosszú 3:) „ Elég későn keltünk fel, ezért már 11 óra, de a teniszpályára csak 1-re megyünk, addig pedig a szobában fetrengtünk,mikor a telefonom csengőhangja szólalt meg.. Persze max hangerőn a You’ve got it.. Ránéztem, a kijelző Ya Ou-t írt, úgyhogy gondoltam inkább hallgatom tovább,és persze akaratom ellenére dúdolni kezdtem és a refrént halkan énekeltem,csak akkor jöttem rá  hogy épp koncertet adok amikor Peti is elkezdte énekelni és a dal végén elmosolyodott.Végül  beindította a Scream-et, Álmodj Még-et , a Létezem-et és a szobában Duetteztünk. Az utolsó dal után a szemembe nézett,és  felültetett az asztalra és megcsókolt.Mikor percek múlva szétváltunkránéztem az órára,már delet mutatott,ezért elakartam menni hogy lassan át öltözzem
-Megyek átöltözni
-Ne már,  várj még egy kicsit – nézett rám bociszemekkel
-De mindjárt mennünk kell,igérem sietek – mondtam és lepattantam az asztalról,Peti csak bólintott és amikor megfordultam akkor pedig megpaskolta a fenekem,én visszafordultam de csak egy perverz mosolyt láttam az arcán.Mire kész lettem Peti már át volt öltözve és várt:
-Hééj, a teniszező lányok miniszoknyában szoktak játszani – nyújtotta ki a nyelvét
-Nem baj,nem veszek fel miniszoknyát – jelentettem ki
-Nem kéne már indulnunk? Kérdeztem Petit.Taxival mentünk,így gyorsan odaértünk.  

A bejegyzés trackback címe:

https://bythewaysztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr456049564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása