Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

44. rész

2014.05.31. 18:44 | Wayer L | 2 komment

Sziasztok :) 
Bocsi a késésért(már megint) de tegnap délelőtt géphez sem jutottam,mivel mi ballagtattuk a ballagókat(Ezt most jól meg mondtamxD) és nem gondoltam hogy nnyi készüldéssel jár még nekünk is..Ma meg teljesen kiment a fejemből.. Úgy voltam hogy már tegnap felraktam,és most jutott eszembe hogy még nem.. :)Remélem tetszeni fog ez a  rész is♥


Reggeliztünk,és már indultunk is a suliba.Peti addig nem engedett ki a kocsiból amíg nem kapott „búcsúcsókot”.Már mentem pár lépést mire Peti megint szólt
-Mikor fejezel?
-Ma csak 11-ig leszek itt-válaszoltam,mire szalutálni kezdett,én pedig elmosolyodtam  a reakcióján,és bementem.Megkerestem a termet,ahol épp órám lesz.Nem ismerek senkit,ezért leültem az egyi padra,ahol nem volt senki.Sajnos Violettát nem vették fel erre a szakra,így nem tudunk együtt járni,mivel ő matekot tanul én meg történelmet.Gondolat menetemből  egy  lány zökkentett ki
-Szia,leülhetek melléd?Ja amúgy Lizi vagyok- mosolygott
-Szia!Persze nyugodtan.Az én nevem Lilla- mosolyogtam vissza.Többet nem tudtunk beszélni mert jött a tanár.Nem volt „igazi” óra,inkább csak eligazítás.Volt még egy óránk,de az is hasonlóan telt el… Vagyis bemutatkozás,tananyag ismertetése.Elköszöntem Lizi-től majd indultam ki az épületből.Nehezen de kitaláltam az udvarra,ugyan is kicsit eltévedtem ebben a hatalmas iskolában.A régi iskolámtól teljesen különbözik,méretében is és felszereltségében is.Gondolataimból az ébresztett fel hogy megláttam Petit a kapu előtt- erre nem számítottam
-Tán ennyire hiányoztam hogy el jöttél értem? –mosoyogtam

-Gondoltam sétálok egyet,és itt kötöttem ki.De amúgy igen,hiányoztál- húzott közelebb magához és megcsókolt.Otthon már várt a kész ebéd.A kedvencem készítette,Gyros-t
-Hmm,csak nem .. –kezdtem a mondatom,de Peti nem hagyta hogy befejezzem
-De-de – kacsintott és betolt az étkezőbe,majd ebédeltünk
-Ez nagyon jó lett. Köszönöm – pusziltam meg
-Neked bármit! – viszonozta gesztusomat.Az egész délutánt együtt töltöttük.Filmet próbáltunk nézni,de én inkább szerelmem figyeltemamit valószínűleg ő is észrevett…
-Hogy tetszett a film?Vagy tán nem is nézted? –kacsintott rám
-Hát izé … te érdekesebb voltál
-Vettem észre – mondta,mire én fejbe csaptam egy párnával
-Ez nem volt jó ötlet..- és megint rám kacsintott,és nem birtam ki hogy ne jegyezzem meg
-Hmm,ma nagyon kacsingatós kedvedben vagy -
-Te meg nagyon szemtelen vagy ma - ölébe vett,szorosan fogott,hogy ne tudjak szabadulni és elkezdett furázni.Addig folytatta ezt a tevékenységet,amíg majdnem megfulladtam.Már hulla voltam,ezért lefeküdtünk aludni..Szerelmem karjaiban léptem át az álmok birodalmába,és reggel is így ébredtem.A mai napom is úgy telt ahogyan a tegnapi,csak  annyi hogy ma már tanulnom is kell délután.Gyorsan neki is feküdtem,hogy minnél előbb Petivel lehessek,nem tudom mikor,és hogyan de nagyon összenőttünk..Egy napot nem birunk ki egymás nélkül.Múltkor azzal hülyült hogy 5 évesként viselkedem,ma pedig ő viselkedett úgy mint ahogyan a húgom szokott..15 percenként bejött a szobámba hogy mikor leszek kész,és ezt meg is említettem neki mikor már 8x jött be a szobámba
-Cicaa,mikor leszel már kéész?
-Na most ki is a kis türelmetlen 5 éves?  Most leginkább a hugomra hasonlítasz- nyújtottam rá a nyelvem,mire megfordult és indult kifelé,de mielőtt át lépte volna a küszöböt,megszólaltam:
-Ja amúgy  kész vagyok – gyorsan megfordult és kiráncigált a nappaliba,ahol úgy töltöttük az estét,mit tegnap.És ez így ment minden egyes nap egészen … 

A bejegyzés trackback címe:

https://bythewaysztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr656240765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Orsi Simon 2014.06.01. 00:40:20

Egészen... Ajj miért így hagytad abba? ;) Már nagyon vártam a részt csak nem tudtam rögtön elolvasni mert osztálykiránduláson voltam ahol nem volt wifi.Na mindegy :) A
lényeg hogy elolvastam és tetszett:)

Wayer L 2014.06.01. 12:09:18

Szándékoasn hagytam itt abba ;)) Hétfő-Keddig kell várni a folytatással :D
A lényeg hogy sikerült elolvasni :)♥
süti beállítások módosítása