Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

31.rész

2014.04.16. 10:08 | Wayer L | Szólj hozzá!

Otthon rögtön elkezdődött a faggatózás.Egymás után hangoztak el a kérdések:
-Merre voltatok?
-Mi történt?
-milyen  a csaj?
-Sráácok.. Elég!!  Először is a városban sétáltunk,Semmi különös nem történt,ismerkedtünk.Nagyon megtetszett Rita.Tapintatos,kedves,jó humorú.. És úgy érzem az érzelem kölcsönös – mesélt Oli és mondandója végén beleharapott alsó ajkába.
-Ja és kiderült hogy ő is aznap megy haza amikor mi! – mondta izgatottan Oli.
**12 nappal később**
Elérkezett az utolsó este.Nagyon jól éreztük magunkat,szórakoztunk,fürödtünk,de már hiányzik Magyarország,habár nem igazán szeretnék újra repülőre ülni…a nyaralás alatt  közelebb kerültünk egymáshoz Petivel,és a csapat többi tagjával is jobban megismertük egymást.Oli és Rita közel kerültek egymáshoz,de nem akarják bevallani hogy együtt vannak.Mi Petivel az ágyban beszélgettünk:
- Annyira gyorsan elmúlt ez a nyár.. Már Augusztus 15. van. – Sóhajtott Peti én pedig gyorsan felültem az ágyban
-Basszus,hogy felejthettem el?! – mormogtam,mire Peti is felült,és kérdően nézett rám
-Jövőhéten lesz a nővérem lakodalma,és én teljesen elfelejtettem,medig már szerdán vissza kell mennem Vajdaságba. Ugye velem jössz? –hadartam tovább
-Nyugii,nem maradtunk még le semmiről,és persze hogy veled megyek! – mondta Peti és a homlokomra adott egy puszit,és lassan elaludtunk.Reggel mikor felébredtem Peti még aludt,nem tudom hogy hogy aludtunk el,de most össze volt kulcsolva a kezünk,és szorosan egymás mellett feküdtünk.Mikor mindenki elkészült elindultunk a reptérre.Mivel már 8-an voltunk(mert Rita is velünk jött) MI Petivel külön taxival mentünk. Csönd volt a kocsiban,félúton  Peti törte meg a csendet
- Félsz még a repüléstől?
-Mááh, ne hülyéskedj.. kedvenc programom lett..Már nem annyira – nevettem el magam,Amint észrevettem Petinek nem volt annyira vicces,mert nem nevetett. Megkönnyebbülésemre  az út gyosan eltelt,és hamar Pestre értünk.Otthon rengeteg pakolnivalónk volt. Ma délutánra pihenés képpen filmnézés volt a terv,persze kettesben.Végül ebből a tervből nem lett semmi,mivel egész nap a kanapén fetrengtünk és beszélgettünk.
-Még soha nem meséltél a családodról.. Nem is tudtam hogy van nővéred.. –mondta Peti,én pedig akaratom ellenére is elmosolyodtam
-Pedig nem is ő az egyetlen testvérem..A nővérem 28 éves és Vivien a neve,és van egy 7 éves húgom is,ő pedig Niki.De amúgy még te sem meséltél a családodról. – mosolyogtam továbbra is.
-Hát nekem egy nővérem van,de inkább te mesélj olyat amit még nem tudok – mosolygott
-Ömm, olyan nincs sok,esetleg az hogy  8 évig lovagoltam – mosolyogtam
-8 évig?? -  nézett nagy szemekkel rám
-Igen, nagyon szerettem,de a suli miatt abba kellett hagynom.7 éves koromban kezdtem,és amég általánosba jártam hetente 2x mentem.És te sportolsz valamit? Persze kondizáson kívül- kérdeztem,miután befejeztem a mesélést
-régen tenisz eddző voltam.
-Őszíntén még soha nem teniszeztem – mondtam kicsit pirulva.
-Hm,van egy ötletem.Én még soha nem ültem lovon,te még nem teniszeztél, ezért holnap elmegyünk lovagolni,holnap után pedig teniszezni.Mit szólsz?
-Én  benne vagyok,de mivel egy hétig Vajdaságban leszünk,nem lehetne hogy ott megyónk el a régi lovardámba?
-Okés,nekem úgy is jó!Akkor holnap megyünk teniszezni?- nézett rám  Peti Nagyon fáradtak voltunk,ezért ahogy voltunk,( Peti hasalt az ágyon én pedig Petin) úgy aludtunk el a kanapén.Reggel persze arra ébredek,hogy esek le a földre,de mivel össze voltak a lábaink kulcsolva Peti is esett velem. Nagyon jól esett hogy rámesett,mit ne mondjak,de nagyon jót nevettünk magunkon.

A bejegyzés trackback címe:

https://bythewaysztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr976042910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása