Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

37.rész

2014.04.29. 10:12 | Wayer L | Szólj hozzá!

Helló.Ez egy Kicsit hosszabb lett mint a többi rész,gondolom nem baj :'D Kérlek jelezzétek ha tetszik


11 –kor már ébren kellett lennünk,hogy ebédeljünk és elköszönjünk.A hazaút viszonylag gyors volt,mivel én végigaludtam.Arra ébredtem fel hogy valaki kivesz a kocsiból,nem nyitottam ki a szemem,tudtam hogy Peti az és átkaroltam a nyakát.Gondoltam felvitetem magam,ezért alvást tettettem .A szobában próbált lerakni az ágyra,de nem engedtem el a nyakát,csak még jobban szorítottam,és elmosolyodtam.
-hééj, te nem is aludtál – nézett rám műdurcival Peti
-nem,de olyan messze volt a lakásunk a kocsitól- nyújtottam ki rá nyelvem.
-Jajj,te.. – nézett rám nevetve,odaugrott az ágyba,mellém,felém fordult és mélyen a szemembe nézett
-Azt hitted megúszod?- 1000wattos mosolyával szakította félbe az előző tevékenységet. Felült és furázni kezdett,mivel nagyon furás vagyok, és az őrületig csikizett,ezért már a földön feküdtem,mire abbahagyta.
-Petii, tanulnom kell a vizsgámra -  mondtam, miközben próbáltam felkelni a földről
-Nem akarsz inkább ma pihenni? Mert nem hiszem hogy a hazaúton kipihented magad.. –mondta,mintha az apámat hallanám.
-Tudod milyen fontos ez nekem, nem mindegy hogy 5 vagy 3 évet járok egyetemre –Nos hogy ezt jobban értsétek: mivel nálunk nincs külön Történelem középsuli,ezért magániskolába jártam ahol 4 évig szinte csak történelmet tanultam. És amit az egyetemen 1. Évben tanulnánk azt már én átvettem 2 év alatt és a 2. évet is.Nehezen,de megengedték hogy megpróbálkozzam egy vizsgával,és ha sikerül akkor 4 szemesztert is kihagyhatok, és így csak 3 évet kellene járnom a történelem diplomámért. Elkeszdtem tanulni,Peti pedig azt mondta hogy összeüt valami uzsonnát.Én este 9-körül abbahagytam a tanulást,mert már tényleg nem tudtam odafigyelni,annyira álmos voltam.Hallottam hogy megy a TV,gondolom Peti nézi,ezért a kanapéhoz osontam és kezeimet Peti szeme elé raktam
-Na ki vagyok? – mondtam,válasznem jött,csak megfogta kezeimet és átemelt a kanapén,bele az ölébe
-Azt hittem soha nem hagyod abba – mondta majd megcsókolt.A napjaink általában így teltek,egész nap a szobában tanultam,szerelmem pedig  a nappaliban unatkozott,vagy átment Ya Ouékhoz,de az estéket együtt töltöttük,minden egyes alkalommal megjegyezte hogy minek annyit tanulnom,biztos hogy jól fog sikerülni.Eljött a vizsgám napja. Reggel korán keltem hogy felkészüljek és még egyszer utoljára átnézzem az anyagot.Villamossal mentem,mert nem szerettem volna ha Peti autóval vinne.Szóbeli vizsga lesz ezért rögtön megtudom majd az eredményt.
2 órával később boldogan jöttem ki a teremből és indultam haza.Otthon nem várt meglepetés ért.Amikor beléptem a nappaliba,az egész csapat ott volt; Oli,Rita,Benny,Iza,Ya Ou,Violetta és persze Peti,aki egy virágcsokrot tartogatott:
-Ugye mondtam hogy sikerülni fog?! –lépett közelebb hozzám és átadta a rózsákat.
-De még azt se tudod hogy sikerült-e – mondtam,és átvettem a csokrot majd egy hatalmas puszit nyomtam az arcára
-Ugyan Lilla, látszik rajtad – szólt közbe Ya Ou.Megöleltem mindenkit és elszaladtam átöltözni. Gyors kész lettem,majd a nappaliba mentem a többiekhez,az asztalon pedig egy torta volt.
-Ugyan már, ezt most miért kellett?!  -néztem a többiekre,akik nem válaszoltak csak a kezembe nyomták a kést,hogy vágjam fel. Leültünk a kanapéra hogy el tudjuk fogyasztani a tortát,nem volt hely úgyhogy Peti ölében ültem.Persze leettem magam,és ezt észre is vette,és nevetni kezdett:
-Cicaa, olyan lett az orrod – Gondoltam egyet, és egyet és egy kis tortát az orrára nyomtam.Ebből a kis akciómból egész tortacsata lett, Peti és köztem.Amint elkapta az első falatot az arcára kiugrottam az öléből,és mivel láttam hogy ő is feláll elfutottam a mosdóba.Nem tudtam bezárni az ajtót,mert pont odaért és lábával kitámasztotta,majd bejött.Mikor belépett a zuhanyrózsával lecsaptam,és az egész pólója tisztára vizes lett.Annyira nevettem hogy nem tudtam felkelni a földről,ezért felkapott a hátára és így vitt le a tortához.Lerakott,de kezeimet erősen fogta hogy ne tudjak szabadulni.Szorosan  magához húzott,a hátam a mellkasához ért.
-Tudod hogy szeretlek,de ezt nem úszod meg – súgta a fülembe és egy nagy adag tortát kaptam az arcomba.
-Ömm,jól szórakoztok? – nevettek a többiek
-Sziki, eddig tortacsata volt,hogy a fenébe lettél vizes? –kérdezte Ya Ou, én elkezdtem nevetni
-Hosszú történet – mondta és rám nézett.Délután pedig megnéztük a Harry Potter-t mivel én még soha nem láttam,és azt mondták a fiúk hogy feltétlen be kell pótolnom.

A bejegyzés trackback címe:

https://bythewaysztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr166097933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása