Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

45. rész

2014.06.03. 10:11 | Wayer L | 2 komment

Sziasztok! Végre egy rész amkit időben tudok hozni :DD Kiemelném hogy pár rész múlva bfejeződik a blog,de ez az én gyorsaságommal lehet akár 2 hét is :D Jó olvasást! :)


-Ja amúgy  kész vagyok – gyorsan megfordult és kiráncigált a nappaliba,ahol úgy töltöttük az estét,mit tegnap.És ez így ment minden egyes nap egészen …  Egészen az suli utolsó napjáig.3 éve telt el,most fejeztem be az egyetemet,pontosabban holnap fogom.              A szobában ülök, tanulok és gondolkozom..Nagyon gyorsan eltelt az idő,és már megint kijártam egy iskolát.Lehet azért érzem ilyen rövidnek ezt az időt mert 2 évvel kevesebbet jártam a magán suli miatt.
-Na jó,ezt nem birom tovább..Már fél 10 és még nem vagy kész –rontott be szerelmem a kis tanulós kuckómba,felemelt a székről és a hálószoba felé vitt,és ajkaink egy percre sem eresztették el egymást.Le rakott az ágyra,de egy percre sem engedett el
-Ugye tudod hogy holnap fejezek?!És aztán már nem kell többet tanulnom..
-Tudom -
-És nem bírtál volna várni még egy napot? – mosolyogtam rá
-Nem!!-  adott egy gyors és határozott választ,és újra megcsókolt.Mivel én hulla fáradt vagyok,ezért inkább gyosan kicsusszantam szorító kezei közül és gyorsan letusoltam,ő is így tett én addig bebújtam az ágyba.Már majdnem szunyókáltam,amikor Peti  befeküdt az ágyba és végig simította arcom.Akaratom ellenére is elmosolyodtam,és megcsókoltam.Magához szorított,egyik kezével átkarol,másikat pedig összekulcsolta az enyémmel.Rég éreztem magma ennyire biztonságban.A reggelünk is szokásosan telt..Gyorsan felöltöztem,utána reggelit készítettem,majd Petivel közösen elfogyasztottuk.Valahogy a reggel  nem olyan mint máskor.Petin látszik hogy mennyire feszült,és amnnyire ismerem,most örülnie kéne hogy ez az utolsó napom.
-Peti,valami baj van? Olyan szótlan  vagy..
-Ja nem.. Csak.. csak fáradt vagyok – erőltetett mosolyt az arcára..Ismerem,titkol valamit,de mindegy,majd elmondja ha akarja,nem akarom ezzel nyúzni..Befejeztük a kajálást, és elindultunk,mivel minden egyes nap Peti elvisz és haza is hoz..Az első órám Gyermek Pszihológia volt..Szeretem ezt az órát,a tanár is rendes és az anyag sem unalmas.A következő Anatómia volt.. Hát igen..Ez az a tantárgy amit szívből utálok,nem értem hogy miért kötelező felvenni ezt a tantárgyat Történelem szakos egyetemen..       És a matek.. körülbelül ugyan az a hozzászólásom mint az anatómiához :D Nem szóltam Petinek hogy előbb megyek haza,ezért sétálok,de ezt így is terveztem,hiszen nyár van,és amúgy is cask 10 percembe kerül.Beléptem az ajtón,Peti sem és a Mellette álló szőke csaj sem vett észre..Nem lepődtem meg,hisz lehetnek lány ismerősei is ..De amint meghallottam hangját,teljesen összetörtem
-Hmm.Senkit sem szerettem ennyire,őrökre veled akarok maradni .. – nem birtam tovább,becsaptam az ajtót és sírva szaladta el Violttáékhoz.Barátnőm nyitott ajtót,nem kérdezett semmit sem,csak megölelt,ami nekem nagyon jól esett.Bementünk a szobába,ahol elhadartam nekik a "mesémet".Történetem közben Ya Ou-kiment mert kopogtak.A folyosórol csak veszekedés hallatszott,nem értettük hogy miről van szó.

A bejegyzés trackback címe:

https://bythewaysztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr386262347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Orsi Simon 2014.06.06. 17:20:51

Wow ez aztán a váratlan fordulat...
Kicsit...Na jó nem kicsit megleptél :)De ez is jó volt :) Szólj ha inditod a másik blogod :) De vajon mi lesz a veszekedés vége???

Wayer L 2014.06.06. 18:21:05

Akkor olyan hátása volt mint amilyet szerettem volna :) Köszönöm..Mindenképp szólni fogok! 40-45 perc múlva akár már olvashatod is a veszekedés végét :)
süti beállítások módosítása