Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

42.rész

2014.05.20. 10:52 | Wayer L | 4 komment

Sziasztok! Bocsi,hogy csak most jelentkezem,de múlt héten tanultam.Valószínűleg ezen a héten is csak ez az egy rész lesz,mert pénteken utazom Magyaországra a szegedi koncert miatt és egész hétvégén ott leszek tesóm lakásában.Remélem tetszni fog a rész,próbáltam kicsit hosszabbra írni:


Első dolgom volt hogy letusoljak.Amíg én engedtem magamra a jó meleg vizet Peti elaludt a nappaliban a kanapén.Nem volt szívem felkelteni,inkább felnéztem a netre.. Már egy órája facebook-on lóghattam,amikor Violetta hívott hogy mikor megyünk már.Nehezen,de sikerült felébreszteni az álomszuszékot. Hiába simítottam meg arcát,bömböltettem a kedvenc zenéit..Be kellett vetnia „titkos fegyvert”,amit tiszta szívből utál.. Vagyis bele kellett puszilnom a fülébe.Persze rögtön felébredt
-Ah,így kellett volna kezdenem-mosolyogtam,mire Peti értetlenül nézett rám,ezért elmeséltem hogy milyen ébresztő-módszereket próbáltam ki. Végül ő is jót nevetett saját magán..Mikor beléptünk a lakásba 6 szem pár meredt ránk,mivel már mindenki ott volt,és kvízhez készültek.
-Sziasztok ! – köszöntünk egyszerre Petivel
-Helló,Gyertek gyorsan,akkor kezdhetjük is a Honfoglaló-t - mosolygott ránk Violetta.
-Jajj,de jó.. Ez a kedvenc társasjátékom- mosolyogtam én is. Mivel csak négy ember játszhat csapatokra oszlottunk,vagyis mindenki a szerelmével volt.Nagyon jókat nevettünk. Főleg amikor focis kérdés jött,és minden válasz felmerült a csapatok közt,csak a helyes nem..Miután lejátszottuk a játékot,Oli bedobott egy tipikus Olis-ötletet..
-Nem akarunk „Felelsz vagy Mersz”-t játszani? – vigyorgott.. A fiúk benne voltak,szóval nem volt választásunk.A többiek ismernek és tudják hogy nem vagyok bevállalós,de   Hála Istennek én körülbelül kimaradtam,de nem sokáig,mert Rita felém fordult.
 -Lilla, Felelsz vagy mersz? –hangzott el a kérdés,amitől már a hideg futkosott a hátamon.
-Felelek – próbáltam mosolyogni
-uff,Nem erre készültem – mosolyodott El Rita
-Hmm,nem tudok mit kérdezni,hülye kérdés,mert látszik,de szerelmes vagy? – bökte ki nehezen
-Áhh,kivételesen nem – nem birtam sokáig nevetnem kellett.
-Héé – nézett rám Peti,mire mindenki elnevette magát,én pedig megcsókoltam
-Hmm,így már jobb,de azért még kapsz –kacsintott rám
-Majd segítségül hívom a zuhanyrózsát,mint a múltkor – ennél a mondatnál mindenki a földön feküdt a nevetéstől,mivel eszükbe jutott a kis  akcióm. Beszélgettünk még egy  kicsit,aztán mindenki haza indult,mivel a csajoknak már holnap kezdődik a fősuli,de nekem a holnap még szünet.Oliék és Benny-ék már elmentek,mi még beszéltünk 5 percet az ajtóban,de lassan mi is elköszöntünk,becsukták az ajtót,Peti pedig a tipikus „megbüntetlek” szemekkel nézett rám
-Jajj nekem! – tudtam mi fog történni,ezért elkezdtem futni le a lépcsőn,egészen a lakásunkig,de persz elfelejtettem hogy nem nálam van  a kulcs.Azt hiszem Peti sem sétálva jött,futott felém ,és (szerintem) meg akart ölelni,de egy nagy esés lett belőle.Szerencsére -ami csak nekem szerencse- mielőtt lestünk valahogy megfordultunk és így én voltam felül és puhára estem,vagyis Petire,nevetnem kellett,de szerelmem nem szólt egy szót sem
-Petii,jól vagy?
-Au -  csak ennyit mondott,és mindketten elkezdtünk nevetni..
-Amúgy,ezt keresed? – kacsintott és felmutatta  a lakáskulcsot,én gyorsan kikaptam a kezéből
-Uhh,nem gondoltam hogy ilyen gyors reflexed van-
-sok mindent nem tudsz rólam,de amúgy szerintem  ideje lenne felkelni a földről –kacsintottam,és nehezen,de sikerült felkelni,majd kinyitottam az ajtót. Leraktam a kulcsot,kibontottam a copfból a hajam és a mosdó felé indultam,de félúton elkapták a derekam.Mély levegőt vettem,és fejem a hátam mögött lévő mellkasába fúrtam,de csapda volt,Peti felkapott a vállára és a hálószoba felé vitt
-Ez nem ér.. nem érem el a zuhanyrózsát- durcáskodtam,mivel utálom ha a vállára vesz.
-Az volt a célom – nevetni kezdett,és szó szerint ledobott az ágyra,majd mellém ugrott-Mélyen egymás szemébe néztünk,és legalább 10 percig meg se mozdultunk,de egyszer Peti mocorogni kezdett,láttam hogy mondani akar valamit..
-Szivem,Baj van?-néztem rá kérdően
-Nem,dehogy.. Csak annyira  szeretlek,és soha nem engedlek el – mosolyodott el
-Hmm,nem fogok ellenkezni,én is nagyon szeretlek – mondtam és megcsókoltam..Még sokáig nem aludtunk,Mivel történt még egy-két dolog,de azt nem részletezném..
Reggel nem állítottam be az ébresztőmet,mivel gondoltam ez az utolsó suli nélküli napom,kivételesen sokáig alszom,de szerelmem nem így gondolta,és már 8-kor lehúzta rólam a takaróm
-Cicaa, ébred,programom van mára..
-aludni akarook – nyafogtam… És újra betakaróztam,de nem tartott sokáig.Peti  egyik kezét derekamra,másikat pedig térdeimhez rakta és kiemelt az ágyból,hozzábújtam mellkasához,de még csukva volt a szemem,nem tudtam hová visz.Hamar rájöttem hogy a fürdőbe vitt,mivel ébresztés képpen lecsapott egy maroknyi hideg vízzel,gyorsan kiugrottam a karjaiból
-Jól van na!! Ébren vagyok – mondtam mire elkacagta magát..Felöltöztem,felvittem arcomra egy minimális sminket,és indultam a konyhába meglesni hogy mit csinál. Csöppet meglepődtem,mikor azt láttam meg hogy szendvicseket készít..
-Hoppá, itt valami tényleg készülőben van.Segíthetek? – mosolyogtam rá
-Elmgyünk a Margit-szigetre piknikezni – mosolygott ő is.         

A bejegyzés trackback címe:

https://bythewaysztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr306184194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Orsi Simon 2014.05.20. 21:20:39

Húú Piknik.Szupi *-* Várom a kövit.
Amúgy jó tanulást :)

Wayer L 2014.05.20. 21:28:24

Köszönöm :) Igyekszem a tanulásban is és a részek írásában is :) És bocsi hogy megint csak 1 rész lesz :S

Orsi Simon 2014.05.26. 21:48:05

@WayerLilla: engem nem zavar hogy kevés csak az a lényeg hogy folytasd :)

Wayer L 2014.05.26. 21:53:31

Aranyos vagy :) folytatni fogom,ez biztos..Már a kvetkező rész is íródik..Szerintem holnap délelőtt már felkerül :)
süti beállítások módosítása