Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

41.rész

2014.05.13. 10:35 | Wayer L | 3 komment

Sziasztok :)Meghoztan a következő részt is..Sajnos már nem sok rész van hátra,és befejezem ezt a blogot..DE lesz új ami kicsit más milyen tipusú lesz,de nem szeretném ellőni a poént.Jó olvasást :*
U.I: Szeretném megköszönni Orsi a kedves kommenteket,nagyon jól esnek szavaid

 Kint nagyon jó idő volt,és nagyin jó lett volna,ha Peti nem bombázott  volna folyton a : „Jól vagy?,Nem fázol?,Nem fáj semmid? Kérdésekkel.. Jól esik hogy ennyire aggódik értem de ez már nekem sok..
-Petii,tudod hogy szeretlek,és értékelem hogy ennyire törődsz velem,de nem vagyok már 5 évés
-Khm,attól függ hogy vesszük – vigyorgott,mire a vállába boxoltam.
-Hát kössz,ez most jól esett – néztem rá mosolyogva
-jól van na,tudod hogy szeretlek – mondta a nevetés közben Peti.
-ez nem volt valami meggyőző – kacsintottam rá,mire megcsókolt
-így már jobb? –nézett rám pimaszul
-Sokkal –mosolyogtam
-Nem mennénk vissza?Már 2órája kinn vagyunk.. – nézett rám bociszemekkel
-Na jó.. de nem szívesen – nyújtottam ki nyelvem.  Mikor visszaértünk épp kilépett az orvos a szobánkból..
-Épp a kisasszonyhoz jöttem hogy megvizsgáljam,de úgy látom arra semmi szükség..műtét utáni nap nem igazán szoktak talpon lenni,úgyhogy sajnálattal közlöm hogy még ma el kell hagyniuk a kórházat-mosolygott a doki,és elment..
-Hát te egy Csodagyerek vagy – nevetett Peti
-Haha.. nem találkoztál még ilyen „5 éves” gyerekkel,ugye? – nevettem én is
-Komolyra fordítva,csak volt aki erőt adjon nekem – mondtam és megöleltem ő pedig puszit nyomott a fejemre.Pár percig így áltunk,de eszünkbe jutott hogy még nem otthon vagyunk,ezért gyorsan összeszedtük a cuccainkat.Peti felhívta Ya Ou-t hogy jöjjön értünk,mert ő nem akart gyalogolni.Ya Ou kissé meglepődött,mert  ő sem gondolta hogy már ma mehetünk,de azt mondta hogy 10 perc múlva itt lesz,addig mi elrendeztük a papírokat és amint kiértünk a kapun befordult „soffőrünk”. Mi mint a kisgyerekek versenyeztünk hogy ki ül előre,az anyós ülésbe.. Persze én nyertem, barátunk pedig  jót nevetett rajtunk
-később nem akartok  feljönni hozzánk?  -mosolygott Ya Ou.
-Éppenséggel ráérünk,úgyhogy felmehetünk – válaszoltam,és mivel a tömbház előtt voltunk leparkoltunk és felmentünk a lakásunkba.Első dolgom volt hogy letusoljak.Amíg én engedtem magamra a jó meleg vizet Peti elaludt a nappaliban a kanapén.Nem volt szívem felkelteni,inkább felnéztem a netre.. Már egy órája facebook-on lóghattam,amikor Violetta hívott hogy mikor megyünk már.Nehezen,de sikerült felébreszteni az álomszuszékot. 





A bejegyzés trackback címe:

https://bythewaysztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr796159453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Orsi Simon 2014.05.14. 16:24:01

Úúú de jó :) Peti mint, álomszuszék <3 Ez is nagyon szupi lett.Várom a kövit.:)
Amúgy van másik blogod? :)

Orsi Simon 2014.05.14. 16:26:53

Mármint másik témájú blog?
Ja és szivesen a komikat <3

Wayer L 2014.05.14. 18:48:06

Nincs másik blogom,de amint ezt befejezem ( körülbelül 2-3 hét múlva) akkor lesz másik..de lehet hogy még mielőtt vége lenne elkezdem az újat,de nem valószínű.. a tanulnivalómtól függ :) Köszönöm :)♥
süti beállítások módosítása