Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

33.rész

2014.04.18. 20:03 | Wayer L | Szólj hozzá!

Sziasztok! Mosolynap alkalmából ma extra hosszú részt hoztam.Remélem sokat mosolyogtatok. Jó olvasást :*

Taxival mentünk,így gyorsan odaértünk.  A pálya körül butikok voltak.
-Egy pillanat Cica! Mindjárt jövök – kacsintott rám Peti,és beszaladt az egyik boltba.Visszafelé nagy mosollyal jött,és dugdosott valamit a háta mögött
-Itt vagyok, és hoztam neked valamit- nyújtotta ki nyelvét
-Khm, féljek? – nevettem el magam,mire megmutatta hogy egy miniszoknyát hozott
-Ugye nem?
-De-de – mosolygott perveren Peti, és az öltöző felé tolt.Végül beadtam a derekam és átöltöztem.Tényleg elég mini volt, nem tudom hogy tudnak ebben teniszezni a nők …
-Most egész nap ebbe kell lennem?!
-Aham. De most miért,tök jó!  -mosolygott Peti
-Nem nézhetnék szét én is abban a boltban?!- Végül én vettem neki egy kis gatyát.Úgy beszéltük hogy egész nap így leszünk.Petinek sok dolga lesz ha meg akar tanítani teniszezni.A nap nagyon gyorsan eltelt,főleg a bénázásaim miatt.Gyalog mentünk haza.
-Nem is vagy olyan rossz – bíztatott Peti
-Áh, nem csak még a labdát sem találom el – mondtam és nevetni kezdtem
-Na de majd meglátjuk hogy te hogy lovagolsz -  nyújtottam ki rá a nyelvem.Lassan haza is értünk.Otthon úgy döntöttünk hogy Nosztalgiázunk kicsit,és ezért megnézzük a Mulan című rajzfilm mindkettő részét.A ledvenc szereplőm a Ya Ou nevezetű katona.Mire megnéztük őket már  11 óra lett,és befeküdtünk az ágyba,én elfordultam hogy majd alszom,de Peti odahajolt hozzám,és a nyakam puszilgatni kezdte.
-Sziveem, aludjunk,holnap indulunk Vajdaságba.. – mondtam
-Cica,tudod hogy én nem aludni szeretek veled – kacsintott,és erre már én is megfordultam.Mivel  Peti is a hátán feküdt és nem figyelt, ezért gyorsan „ráugrottam” és megcsókoltam
-Hmm,szóval nem is annyira szeretnél már aludni?! – húzta mosolyra a száját,Én pedig elvörösödtem. gyorsan fordított a helyzeten,és másodpercek alatt már ő volt felül.Az est többi részét nem részletezném…
Reggel „korán” (9-kor) keltünk hogy bepakoljunk.
-Öhm,szerintem rakjuk külön bőröndbe azokat a ruhákat amiket az esküvőre veszünk fel.-Mondtam,Peti pedig csak bólogatott. Elraktuk az ajándékot amit a hugicámnak szánok,mivel Horvátországból hoztam neki egy zenélő plüss mackót.Nagyon gyorsan telt a délelőtt,mert már nagyon vártam hogy újra láthassam a családomat. Gyorsan átugrottam Violettához hogy elköszönjek tőle.Peti autójával mentünk,ő vezetett,de úgy beszéltük hogy félúton cserélünk.Hogy elüssük az időd,beszélgettünk
-Készülj fel! Anyum és a húgom nagy ByTheWay rajongó,és nem tudják hogy együtt vagyunk. – mosolyodtam el
-Ha olyanok mint te,akkor máris szeretem őket – mosolyodott el ő is.2 óra múlva hazaértünk.Már alig vártam hogy láthassam a húgom,a nővérem és a szüleimet is. Kopogtunk,a húgom nyitott ajtót,Épp a ByTheWay-es pólója volt rajta,nem jutott szóhoz,és csak állt és bámulta Petit
-Jó a pólód – mondta Peti és a hugicámra kacsintott,erre végre megmozdult és síkított egyet és megölelte Petit
-Niki,én már nem is vagyok érdekes? Kérdeztem,de csak egy halk mormogást hallottam hogy „nem”
A sikításra szaladtak a szüleim is,de megnyugodtak,mire végre be tudtunk menni a házba.Már ebéddel vártak , és gyorsan készítettek Petinek is tányért.Persze evés közben mindent el kellett mesélnünk, hogy hol találkoztunk először,hol volt az első randi, Mindent..Körbevezettem Petit a házban, majd kipakoltunk a szobámban,és persze Niki is ott volt velünk és bámulta Petit,már engem idegesített,de nem szóltam semmit,had örüljön. Inkább átadtam neki az ajándékom
-Niki,hoztam neked valamit Horvátországból! Akarod látni?
-Igeeen – kezdett el ugrálni örömében,és nagyon örült a macinak
-Várod már a lagzit? Kérdezte Peti a húgomtól
-i-i-gen – volt a válasza
-Megmutatod a ruhád? Kérdeztem tőle,erre kiszaladt a szobából,ezért bírtunk váltani pár szót Petivel
-Bocsii, kicsit tapadós a tesóm
-Ugyan már, tök cuki – mondta amikor a hugicám szaladt be a kis ruhácskájával
-Hűha, te szebb leszel mint a menyasszony – mosolygott rá Peti,mire elvörösödött
-Ah,mostmár látom a hasonlóságot, ő is ugyan olyan vörös tud lenni mint te,mire én is elvörösödtem,és Peti egy puszit nyomott a homlokomra.Anyukám kiabált  a tesómnak hogy most már hagyjon minket pihenni.
-Fuh, most lesz egy pici szabadidőnk – mosolyogtam
-Akkor később megyünk lovagolni? 

A bejegyzés trackback címe:

https://bythewaysztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr836051531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása