Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

35.rész

2014.04.24. 11:25 | Wayer L | Szólj hozzá!

Helló! Úgy döntöttem hogy ez a blog Körülbelül 50 részes lesz,utána kezdek újat :) 

-Hmm,nagyon ismerős vagy nekem- jegyezte meg a nővérem,de senki nem tudott szólni egy szót sem,mert Niki  kioktatta,hogy-hogy nem tudja ki ő.Mi Petivel egymásra néztünk és jót mosolyogtunk az egészen.Főleg az esküvőről beszélgettünk, hogy mégis hogy fog kinézni,mert még soha nem voltam 1. Koszorúslány.Annyi infót kaptam hogy mindig utánuk megyünk a sorban.Nem mondom sokat megtudtam,de holnap minden kiderül.Este úgy döntöttünk hogy megnézünk egy rajzfilmet hogy a tesóm is velünk tudjon lenni.Hagytuk hogy Niki válassza ki hogy mit nézzünk
-Macskarisztokratáák – mondta határozottan. Megnéztük, nagyon aranyos kis film,kiskoromban is imádtam és még most is nagyon tetszett.9 óra úgyhogy készülni kezdtünk a lefekvéshez mert holnap nagy nap lesz,és én 5-kor kelek a fodrász és a sminkes miatt.Mikor akartunk befeküdni az ágyba,akkor keztünk gondolkozni hogy Peti mégis hol aludjon.Az én ágyon még én is alig fértem el,pedig én sem vagyok nagy darab.
-Asszem ma este szorulni fogunk – mondtam Petinek
-Hm, engem nem zavar – mondta és egy 1000wattos mosolyt villantott
-Ha ha ha… Holnapra  előszedjük a felfújható matracot,de most már mindenki alszik. – Bebújtunk az ágyba és mivel máshogy nem ment egymás karjaiban aludtunk el.Én reggel 5 órakor keltem és próbáltam kimászni az ágyból,mert én belül voltam és át kellett lépnem Petin.Nem szerettem volna felkelteni,de mivel tök szerencsés vagyok, amikor felálltam megcsúsztam és Petire estem,gondolom milyen jó érzés lehetett neki .Csak egy nyögés hagyta el a száját.Mikor kinyitotta a szemét akkor elmosolyodott
-Potyognak az angyalok az égből?
-Sajnos nem, csak én vagyok ügyetlen
-Hát pedig rám egy angyal esett – folytatta tovább é pedig elpirultam és elindultam öltözni,mert időre jön a fodrász.Gyorsan beugrottam a zuhany alá,mire kiléptem Peti ott ült és várt,persze én nagyon megijedtem:
-Jézusom, te miért nem alszol ? Vagy talán te is frizurát akarsz? – mosolyogtam rá
-Nélküled nem tudok aludni – kacsintott rám ,én egy gyors csókot adtam neki, mert sietnem kell
Végül így sikerült a frizurám,nekem nagyon tetszik:
pizap.com13982846573521.jpg
 a sminkem is gyorsan elkészült, 7 órára már készen voltam.Az az öltözetet vettem fel,amit Petitől kaptam szülinapomra.
-Gyönyörű vagy! Így hogy áljak oda melléd?! -  Mosolygott,mire megcsókoltam,ezt anyukám zavarta meg,szólt hogy segítsünk a menyasszonynak felöltözni.Nagyon sokat tudtunk segíteni,Mert mily meglepő sem Peti sem én nem öltöztettünk még arát.Nagy nehezen kész lettünk,és vártuk hogy elinduljunk.Én igzultam,hogy ne rontsunk el semmit, mert mi lemaradtunk a főpróbáról.  A templom gyönyörűen volt feldíszítve,és a ceremónia is nagyon szép volt. Mindenki hazament hogy átöltözzön,de nekünk a helyszínen kellett,mert  a vendéglő körülbelül 30 perces kocsikázásra van a házunktól.A ruhám:
pizap.com13983308687701.jpg
Peti pedig a fehér inget egy kék póló szerűségre cserélte,és egy farmert vett fel.  Mikor kész voltunk elmentünk hogy kell-e  segítség a pincéreknek,de elküldtek minket hogy mi most ünneplünk,úgyhogy Nikinek segítettem felöltözni.

A bejegyzés trackback címe:

https://bythewaysztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr76081766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása