Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

50.rész

2014.06.23. 12:01 | Wayer L | 2 komment

Sziasztok :) Remélem jól telt a nagykoncert (már aki volt) Én sajnos nem tudtam elmenni,majd egy másikra :) Jó olvasást :)

-Miben mesterkedtek?
-Csak megterveztük a holnapi programot- mondtam mosolyogva
-Az jó.. és mi lesz a program?
-Hát öcsi, te otthon csinálsz amit csinálsz,mi pedig elmegyünk egy ruha szalonba – mondta Kriszta,amint nevetnem kellett.. Lassan esteledett,telefonszámot cseréltünk és hazamentünk.Otthon első dolgom volt felhívni Violettát.
-Szia!! Holnapra van már programod? – kezdtem hadarni mondandómat
-Szia Lilla! Nem,még nincs..Neked mi a programod? Valami nagyon jó lehet,mert hallom hogy fel vagy pörögve – nevetett a telefonba barátnőm..Túl jól ismer.
-Hát Peti nővérével elmegyünk egy esküvői ruhaszalonba..és gondoltuk elhívunk téged is
-Oké,benne vagyok..
-Szuper,akkor holnap olyan 11 körül indulunk,most viszont megyek..Szia!
-Szia – mondta és már ki is nyomtam a telefont.Vacsorára készítettünk szendvicseket,amiket el is fogyasztottunk,majd lassan ágyba bújtunk,mivel nagyon gyorsan elmúlt az idő,és az óra már 11-et mutatott.Reggel kicsit elaudtunk,úgy hogy 10 volt mikor kinyitottam szemeim,amint megláttam az órát kiugrottam az ágyból és öltözni mentem..Laza szerkót terveztem felvenni,mivel úgy is öltözködés lesz a program.Végül a döntésem egy rövid farmernadrágra,egy színes pólóra és a kék sarumra esett.
images_4.jpg
11 előtt pár perccel kopogtak.Violetta érkezett meg,amint belépett a gázba,Krisztát is megláttuk az ajtóban,szóval már indulhatunk is.Bekiabáltam a szobába Petinek hogy indulunk,hirtelen a folyosón termett.
-Jók legyetek csajok! – kacsintott egyet és egy puszit nyomott ajkaimra.Mivel nem volt messze a szalon,ezért gyalog mentünk,és így is 10 perc alatt odaértünk.Bennt egy kedves néni fogadott minket
-Jónapot! –köszöntünk egyszerre.Megmutatta hogy mere kell mennünk és mondta hogy egy  korunkbeli lány fog segíteni nekünk.Bevezettek minket a raktárba..Rengetek ruha volt,én csak néztem.Kriszta és Vilu rögtön akcióba lendültek és már tömérdek ruhát a kezembe nyomtak.Nem igazán értek ezeknek a ruháknak a stílusához/fazonához.Nekem az összes ruha tetszett,de a lányok már harmadszor mondták hogy szép,de nem az igazi..Már 2 órája fel-le járkálok szebbnél szebb ruhákba,amikor végre felvettem egyet,és elkapott a”nekem ez kell” érzés (lányok biztos ismerik :D)
-Nektek hogy tetszik? Mert nekem nagyon – mondtam fülig érő vigyorral
-Ez nagyon jó!! Szerintem megtaláltuk –mondta Kriszta
-Lilla,ezt meg kell venni!! – szóval Vilunak is tetszik. Elég sok időt eltöltöttünk itt,de még elmentünk sétálni,és fagyizni egyet,közben pedig beszélgettünk
-És mikor lsz a Nagy nap? –kérdezte Violetta,mire kicsit  megtorpantam
-Hát.. azt még nem beszéltük..sőt még azt sem tudom hogy ezen a nyáron lesz vagy majd jövőre..
-Ezt akkor lehet nem nekem kéne elmondanom,de aszt hiszem hogy Peti még erre a nyárra tervezi – kacsintott Kriszta.Még sétáltunk kicsit,majd mindenki haza indult.Otthon Peti már várt,és próbált faggatni,de hiába..Nem fogok neki mondani semmit,legyen meglepetés..



A bejegyzés trackback címe:

https://bythewaysztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr56404431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Angéla Németh · https://www.facebook.com/angela.nemeth.92 2014.06.27. 02:28:11

Egyszerűen imàdom a blogod. Létszi majd a másikat is linkeld valahova. És az a dal amit Peti játszott, hát azon megkönnyeztem. :)

Wayer L 2014.06.27. 10:31:17

Köszönöm Szépen véleményed! Örülök ha tetszik :)
Megígérem hogy amint kész lesz a blog akkor itt megosztom :)
Amikor először hallottam a dalt,akkor belőlem is hasonló érzéseket váltott ki :)
süti beállítások módosítása