Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

49. rész

2014.06.21. 20:18 | Wayer L | Szólj hozzá!

Sziasztok :)
Gondoltam mivel úgy is közel vagyunk már a blog végéhez,ezért (mint most is) Sziki szemszögéből is írok részt.
Kíváncsi vagyok,szóval kommentben küldjétek el hogy TI hogyan folytatnátok az utolsó részeket :)

 Reggel ugyan ebben a pózban ébredtem fel.Figyeltem hogy ne keltsem fel,és kisurrantam telefonálni.Megbeszéltem Krisztinával a mai napot.Mivel úgy beszéltük hogy csak délután 1-kor találkozunk,és még csak fél 9 van,ezért vissza bújtam az ágyba.Aludni nem tudtam,csak figyeltem hogy szerelmem milyen aranyosan alszik.Végig mosolygott,és egyszer meg szólalt: “Igen”- mást nem mondott,csak aludt és mosolygott tovább,tíz perc múlva csak egy “Peti” hagyta el ajkait,kiváncsi lettem hogy mit álmodhat,gondoltam hátha mond még valamit,de abba hagyta a fecsegést.Körülbelül fél 10 lehetett amikor álmosan kinyitotta kék szemeit.
-Jó reggelt Cica- pusziltam meg homlokát
-Jó reggelt!- puszilt vissza és elment felöltözni.Mivel általában egy pólóban és egy boxerben alszom,és én nem szórakozom a hajammal,mint Lilla,ezért gyorsan kész vagyok és a szobában szoktam átöltözni,mint ahogyan most is.
-Meddig figyeltél alvás közben?- tette fel kérdését amint kilépett a fürdőből
-Körülbelül 30 percig..Olyan aranyosan alszol.Elmondod mit álmodtál?- kiváncsi voltam,úgy hogy meg kellett kérdeznem
-Nem tudom már pontosan,de egy esküvővel kapcsolatban..-magyarázkodott,amin el kellett mosolyodnom
-De miért? – nézett rám nagy szemekkel
-Akkor kezdem érteni..Szerintem az a mi esküvőnk volt. – mondtam,mire még jobban kinyíltak a szemei
-Ezt honnan veszed?
-mert beszéltél pár szót álmodban -
-Jézusom.. mit mondtam?- vörösödött el,amin kuncognom kellett..Imádom hogy még mindig zavarba tudom hozni,és ilyenkor elpirul..
-Csaak annyit mondtál hogy “igen” és “Peti”,kb 10 perc kihagyással,ezt asszem jó jelnek veszem  -
-Veheted is- mosolyodott el,én pedig megcsókoltam.
-Amúgy beszéltem Krisztával ,úgy jó ha délután 1 körül beülnénk valahová kajálni? – mondtam miután szétváltunk
**Lilla szemszöge**
-Nekem jó. Valami reggelit?-
-Hmm,rántotta?-  mondta és bemutatta  1000wattos mosolyát.Gyorsan elkészítettem és meg is ettük.Kicsit még beszélgettünk,de nem sokáig,mivel indulnunk kellett.Mikor a gyorsétterembe értünk,egy szőke hajú lány felé mentünk,gondolom  csak is ő  lehet Peti nővére..Amint meglátott minket felállt,Petit megölelte,mi pedig 2 puszival üdvözöltük egymást,utána pedig bemutatkoztunk egymásnak
-Szikszai Krisztina,de szólíts Krisztának-
-Tóth Lilla.Nagyon örülök a találkának – mondtam,majd leültönk mind a hárman.Evés közben beszélgettünk,inkább csak mi ketten,ahogy észre vettem Peti csak mosolygott azon,hogy milyen jól kijövünk egymással.Közben kiderült hogy 29 éves,és személyi eddzőként dolgozik.Peti kiment  kb 5percre,gndolom wc-re,addig mi megbeszéltük a holnapi programot..
-Mit szólnál ha holnap csinálnánk valami csajos programot? Mondjuk elmennénk egy esküvői ruhaszalonba? – kérdezte Újdonsült barátnőm,kicsit meglepődtem , végülis  tetszett az ötlet.
-Okés,én benne vagyok..
-Ja és elhívhatnának a barátnődet is,biztos ő is örülne. Violetta ugye? -
-ha hazaértünk felhívom és  megkérdezem-mondtam és épp vissza ért Peti
-Miben mesterkedtek?
-Csak megterveztük a holnapi programot- mondtam mosolyogva
-Az jó.. és mi lesz a program?
-Hát öcsi, te otthon csinálsz amit csinálsz,mi pedig elmegyünk egy ruha szalonba – mondta Kriszta,amint nevetnem kellett.. Lassan esteledett,telefonszámot cseréltünk és hazamentünk.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bythewaysztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr886396853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása