Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

46. rész

2014.06.06. 20:07 | Wayer L | 2 komment

Hoztam az új részt :) Különösebb hozzáfűznivalóm nincs :D 



Becsaptam az ajtót és sírva szaladtam el Violttáékhoz.Barátnőm nyitott ajtót,nem kérdezett semmit sem,csak megölelt,ami nekem nagyon jól esett.Bementünk a szobába,ahol elhadartam nekik mesémet.Történetem közben Ya Ou-kiment mert kopogtak.A folyosórol csak veszekedés hallatszott,nem értettük hogy miről van szó.Violettával üleltünk,de a sírásomtl nem igazán lehetett hallani semmit,csak a kiabálást.Hirtelen elmúlt a zaj..Remélem nincs baj.Lépteket hallottunk.Megijedtem.
**Sziki szemszöge**
Az ajtó becsapódását hallottam.. Biztos Lilla volt,100%.. Isteneeem.. miért nem tudott 2 perccel előbb benyitni.Akkor nem értett volna mindent félre
-Ömm Sziki,ő  a barátnőd?
-Igen,de elvileg cask egy óra múlva kellett volna jönnie.
-Aham,értem..Akkor fuss már utána te.. mire vissza jöttök szerintem kész lesz a kaja,és le lépek- nézett rám nevetve kedves vendégem
-Köszönöm- mondtam neki és egy puszit nyomtam arcára. Nagy napnak indult ez a mai,ma meg szerettem volna kérni Lilla kezét,és azt a kis akciómat már hetek óta szervezem,de most lehetséges hogy mindent elrontottam,már reggel izgultam,és ezt észre is vehette rajtam.Láttam amint Szerelmem bement Ya Ou-ékhoz,és én is  követtem őt.Idegesen kopogtam be, mivel be volt zárva az ajtó.Ya Ou nyitott ajtót,és úgy látszik ő sem volt valami boldog.
-Sziki..Ezt most miért kellett?! Szegény lány teljesen összetört.. Miattad!!Nem tudja abba hagyni a sírást..- emelte feljebb a hangját
-Hé haver..Stop!Várj egy kicsit.Én nem tettem semmit,ez egy nagy félreértés volt! – mondtam nki higgattabban,de Ya Ou félbeszakított:
-Hát ez elég nagy félreértés lehetett..hallgatom a sztorit – Mondta Ya Ou,és elhadartam neki mindent kb 5 perc alatt,mert már mentem  volna Lillához
-uh,Bocs hogy letámadtalak.Ebbe bele sem gondoltam.Egy pillanat,kíhívom Vilu-t hogy tudjatok 4 szemközt beszélni.
-Semmi  baj, elég hülyén jött ki ez az egész … -Ya Ou bement a szobába,mikor Violetta jot ki úgy nézett ki hogy nem igazán örül nekem,a szemével ölni tudott volna.
**Lilla szemszöge**
Nagyon szeretem Violettát,mintha a testvérem lenne.Már majdnem megnyugtatott,amikor belépett Ya Ou,immár nyugodtan és boldogan:
-Ömm Vilu,ki tudnál jönni egy percre,Lillának hoztam valakit,és ígérem,10 percen belül fülig érő vigyorral lépsz majd ki a szobából – mondta,és rám kacsintott.Láttam Violetta nm igazán szeretett volna ki menni,de végül magamra hagyot.. de nem sokáig mert 2 másodpercen belül belépett Peti és leült mellém.Nem igazán akartam megszólalni,sőt még rá nézni sem.. a padlót bámultam,miközben könnyeim  szép lassan folytak le arcomról
-Cica,egy óriási félreértésről van szó – kezdte monológját .Imádom amikor Cicának hív,és amint kimondta  még jobban elkezdtem ereszteni a könnyeim,amit valószínűleg Peti is észre vett.Ujjával államat érintette és fejemet úgy fordította hogy rá nézzek,majd le törölte vizes/könnyes arcom.Még mindig bele remegek ha megérint,minden ellenére nagyon szeretem..összeszedtem magam és végre megszólaltam
-Kíváncsi vagyok mit hozol ki a sztoriból
-Már régóta be akartam mutatnia nővérem.. hát asszem sikerült,cask nem épp így terveztem.Akit láttál ő a nővérem,Krisztina. – na ennél a pillanatnál azt hittem elszüllyedek szégyenemben.De várjunk cask,akkor mi volt az a szöveg,amint mondott?
-ezt nem értem..ha a nővéred volt,akkor miért mondtad neki hogy soha életedben nem szerettél még ÍGY lányt?!
-Hát igen,az n m neki szólt hanem neked.. mert “gyakoroltam” estére.- mondta és elővett egy kis ékszeres dobozkát…

A bejegyzés trackback címe:

https://bythewaysztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr216283206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Orsi Simon 2014.06.07. 22:00:18

Jujj esküvő ezt a meglepit :)
De vajon igent mond??? Nagyon izgi :) Várom a kövi részt :)

Wayer L 2014.06.07. 22:11:16

@Orsi Simon: Hát igen,lassan véget ér a blog,a részekől is lehet gondolni.. De hogy együtt folytatják,vagy külön.. Hétfőn kiderül ;)
süti beállítások módosítása