Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

30.rész

2014.04.15. 19:03 | Wayer L | Szólj hozzá!

Helló! Bocsi hogy csak most hozok részt,de a laptopom szervízben volt,és itt voltak az előre megírt részek,és nem szerettem volna újraírni.A szünetben sem biztos hogy lesz minden nap rész,mert apukám külföldön dolgozik,tesóm külföldön tanul.. hosszú sztori, ugyhogy hadjuk ..és előre  Bocsii :))


A délután is jól telt, fürödtünk,strandröpiztünk. De lassan Petivel mi is visszaindultunk,mert nekem még hajat kell mosnom,habár Petinek már az agyára megy a hajmosásom..Magamhoz képest gyorsan kész lettem,25 perc elteltével  sminkeltem,felöltöztem és kicsit begöndörítettem az ombre-s hajam.Egy virág mintáspánt nélküli pólót,egy barna farmert  vettem fel,és egy barna  tűsarkút készítettem ki.
letöltés (1).jpg
 
Mire ki jöttem a mosdóból, Peti elaludt a hálószobában,én pedig szó szerint ráugrottam,Szegény feje nagyon megijedt,alig jutott szóhoz én pedig röhögőgörcsöt kaptam.
-Jesszusom.. A frászt hozod rám,na de nem baj,ezt még visszakapod – mondta és egy perverz mosolyt villantott.
-Jól van na.. Csak egy kicsit akartalak megijeszteni- mosolyogtam én is,és Peti megcsókolt
-És mi a terv? – kérdeztem az érzelmes csókunk után
- Sétálunk a városban,beszélgetünk és fagyizunk -  mondta,és lassan el indultunk.Ez a város egyszerűen gyönyörű!!  Úgy hiszem hogy rátaláltunk a világ legjobb fagyizójára,de most komolyan.Mindketten erdei gyümölcsöset kértünk,majd
leültünk egy padra.Nagyon romantikus volt,Peti átkarolt és így néztük ahogy a nap szép lassan egybeolvad a tengerrel.Csöndben ültünk,és Peti a naplementét kémlelte,én pedig inkább őt figyeltem,ami gondolom neki is feltűnt:
- Mi az Cica? –kacsintott rám
-Semmi.. csak .. -  kezdtem el,de megcsuklott a hangom
-Csak? – nézett rám Peti nagyra nyílt szemekkel
-Csak nagyon szeretlek – böktem ki végleg mosolyogva
- Hallod,ma nagyon ijesztgetős kedvedben vagy.. Na de most komolyan,Soha nem szerettem még így senkit. – mondta,a szemembe nézett és olyan szenvedélyesen csókolt meg,mint még soha
-És amúgy ezt  olyan nehéz volt kimondani? – nyújtotta ki Peti a nyelvét,én pedig a vállába boxoltam egy kicsit.
-Amúgy meg,te vagy az első akinek ezt mondom.
-És az utolsó is – mondta Peti, és szorosan megölelt. Elindultunk hogy majd benézünk  a Cocolino-ba.Ahogy odaértünk,kicsit meglepődtünk, Olivér próbál beszélgetni a szakáccsal, de inkább Rita tolmácsolásával .Gondoltuk meglepjük őket, és odamentünk hozzájuk.
-Sziasztok – köszönt boldogan Oli
-Helló- köszöntünk egyszerre Petivel
-Nem akartok társulni hozzánk?- kérdezte Oli. Az este többi részét a pizzázóban töltöttük Olival és Ritával.Vacsora közben nem akartunk semmit sem szólni hogy mi volt a randijukon,este ugyis kifaggatjuk Olit.Inkább Ritát kérdezgettük az életéről.Elmondta hogy ő is 21 éves,és Logopédia-szakra szeretne íratkozni az egyetemen.Az este további része nagyon gyorsan elmúlt.10 órakor hazaindultunk.Mi Petivel persze figyeltük hogy Oliék hogyan köszönnek el,nyomtak 2-2 puszit egymás arcára,és mosolyogva indult felénk Olivér.Otthon rögtön elkezdődött a faggatózás…

A bejegyzés trackback címe:

https://bythewaysztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr306041206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása