Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

29. rész

2014.04.11. 10:45 | Wayer L | Szólj hozzá!

Lefeküdtünk aludni. Reggel mikor felkeltem, elmentem felöltözni mert még  Peti aludt.Nagyon el voltam  gondolkozva, és ruhát nem vittem,csak a bikinim,ezért be akartam osonni,hogy Peti ne vegye észre,de már  ült az ágyban:
-Hoppácska,nélkülem akarsz a partra menni?!  -mosolygott,és magára rántott
-Nélküled sehova sem megyek! –Nem birtam befejezni a mondanivalóm,mert megcsókolt,amint végeztünk a csókcsatával próbáltam befejezni amit elkezdtem
-Mentem volna öltözni,de elgondolkoztam és nem vittem ruhát,ezért csak a fürdőruhám bírtam felvenni,próbáltam beosonni úgy hogy ne vegyél észre,de már ébren voltál. – mosolyogtam
-Min gondolkoztál el ennyire? – kacsintott rám
-Háát..olyan aranyosan aludtál. Karjait a derekam köré fonta,és a szemembe nézett:
-Szeretlek Cica!  - és kaptam egy érzelemmel teli  csókot,mikor elhúzódtunk egy kicsit felkacagott. Rögtön gondoltam hogy miért
- Megint piros vagyok,igaz?! – Nem szólt egy szót sem,csak bólintott egyet,és folytatta volna a csókot,ha Ya Ou nem lép be.
-Hupsz, bocsi,csak a többiek már mennének le a partra,és gondoltuk  beszólunk hogy siessetek
-Ömm,szerintem  mennyetek nyugodtam mert Peti még az ágyból sem kelt ki! – néztem rá
-Hejj,, ez most célzás akart lenni? – nézett vissza rám
-Igen – nevettük el magunkat Ya Ou-val
-Khm khm, Lillának igaza van – nevetett tovább
-Chh,tudtam hogy mindketten ellenem vagytok – mondta tök komolyan,és elindult a mosdóba
-Akkor szerintem mi indulunk,majd utánunk jöttök – mosolygott rám Ya Ou
-Oké,Ti csak menjetek nyugodtan – mondtam,és már el is tűntek az apartmanból.Elkezdtem pakolászni,elraktam a törölközőinket, és mivel gondoltam hogy éhesek leszünk már délután,ezért elkezdtem  szendvicseket  készíteni.Peti mögém lopakodott és átölelt,én megijedtem,és elhajítottam a szendvicset.Meghallottam hogy Peti nevetni kezdett
- Először halálra ijesztesz és még ki is nevetsz?! – nevettem el magam én is
-Segíthetek valamiben? -  nézett rám bociszemekkel ,és ő is neki állt szendvicseket gyártani.
-Mit szólnál hozzá ha ma este,kettesben elmennénk sétálni a városba? – kérdezte Peti 1000wattos mosollyal
-Hmm,én benne vagyok,de már a parton várnak minket,nem megyünk?
-Okés, ha kész vagy tőlem indulhatunk is.. – Lent már vártak minket,Oli amint meglátta a kosarat,odajött belekukkantot.Ahogy észrevette hogy kaja van benne, megölelt
- Kajaa.. mondtam már hogy imádlak?! – nevette el magát
-Hejj, honnan veszed hogy nem én csináltam? – nevetett Peti is.Olivér megölelte Petit :
-Jól van na akkor téged is imádlak- mondta és mindenki elkezdett nevetni.Elfogyasztottuk az ebédünket, és Oli felment készülni,mert pár óra múlva találkozik Ritával.Mi pedig bementünk a vízbe úszni egyet.A délután is jól telt, fürödtünk,strandröpiztünk. De lassan Petivel mi is visszaindultunk,mert nekem még hajat kell mosnom,habár Petinek már az agyára megy a hajmosásom…

A bejegyzés trackback címe:

https://bythewaysztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr556015333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása