Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

22. rész

2014.04.01. 10:30 | Wayer L | Szólj hozzá!

Sziasztok :) éljeeen április 1. szivassatok sokat,én is azt csinálom :D  jó olvasást :

-Mikor lehetett ideje megvenni ezeket Petinek?! – gondoltam magamban, de a gondolatmenetemből a kulcs hangja a zárban ébresztette fel.Peti lépett be,én pedig a nyakába borultam.Nem vettem észre de a többiek is  jöttek,de ők az ajtóban várakoztak. 
- Mostmár átöltözhetsz,a ruha este kell,csak látni akartalak benne – mosolygott Peti és megcsókolt.Én gyorsan  átöltöztem ,és elindultunk,hogy hova azt még mindig nem mondták el.Körülbelül 30 perc alatt odaértünk a Budapesti AquaPark-ba.Reméltem hogy Peti megerőltette magát és most pakolt cuccot,mert imádok fürödni.A többiek már kiszáltak a kocsiból,Én is indultam volna,de Peti megfogta a csuklóm
-Tudod hogy utálok pakolni,ezért leegyszerűsítettem- mosolygott rám és egy ajándékcsomagot húzott elő,én pedig kibontottam,egy nagyon szép bikini volt benne.Pink felsővel közepén cipzárral.nagyon tettszett,én örömömben megcsókoltam.( így nézett ki: )
letöltés (3).jpg

-Hmm. Akkor gondolom tetszik -  nevettet Peti
-Igen,nagyoon- mosolyogtam vissza,és csókolózni kezdtünk, amikor Oli kopogott az ablakon.
-Bocsii,itt hagytam a telóm- mondta, kiadtuk neki és együtt beindultunk, mert Bence Ya Ou és Violetta már bementek.Az öltözőben utolértük őket.Gyorsan átöltözött mindenki,és Oli rám nézett
-Fúú öreg, jól választottunk- kacsintott,én pedig elirultam,de úgy érzem soha nem voltam még ilyen vörös.
-Áhá,szóval ti is benne voltatok-nevettem el magam
-Az ötlet Petié volt,mi csak a választásban segítettünk – mosolygott Benny. Én pedig adtam egy cuppanóst Peti arcára.Úgy gondoltuk hogy  először a csúzdákat próbáljuk ki,persze párban. Körülbelül fél óráig szórakoztunk az U.F.O nevezetű csúzdán, de kezdtünk ráunni,és Oli éhes lett,ezért beültünk az étterembe.  Nagyon jól szórakoztunk, még ebéd után is ,de már 3 órakkor hazaindultunk,mert Peti még tervezett valamit. A Kocsiban beszélgettünk
-Hogy hogy ilyen hamar eljöttünk? –néztem Petire
-Háát.. Estére van még egy programom,és ahhoz át kell öltöznöd az új ruháidba- kacsintott rám
-Még mindig nem fogytál ki a meglepetésekből?! – mosolyogtam,és Peti megcsókolt.
- Van tartaléka- nevetett Ya Ou. Otthon úgy beszéltük meg hogy mivel csak kettesben megyünk,Violetta átjön hozzám segíteni az öltözködésben,Sziki pedig addig átmegy Ya Ou-hoz. Mi rögtön el is kezdtük a sminkelést,Vilu nagyon szépen tudja használni a kozmetikai cuccokat. Én nem igazán szeretem ha túl vagyok sminkelve.. esetleg szempillaspirál és szájfény,de semmi több,mert nem érzem jól magam.Ahhoz képes Violetta jól kimázolt,de most kivételesen tetszett.A hajamat is ő fonta be:images (1).jpg
 
Nagyon tetszett.Violetta fodrász sulit végzett,és nyár végén kezdi Stylist fősulit. Felvettem a ruhát és a cipőt amit Petitől kaptam.Pont kész lettem amikor kopogtak
-Ez biztos Peti lesz-gondoltam magamban.És így is lett.Nagyon jól nézett ki, egy fehér inget vett fel,egy szűk farmerral..

A bejegyzés trackback címe:

https://bythewaysztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr345888756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása