Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

20. rész

2014.03.28. 12:08 | Wayer L | Szólj hozzá!

Nagyon jót szórakoztunk,de kezdtünk éhesek lenni, de mivel vizesek voltunk ezért összepakoltunk és visszamentünk a hotelba hogy ott együnk,ahogy befejeztük már pakolnunk is kellett mert lassan indulnunk kell haza. Peti  szokatlanul gyorsan lett kész, ezért miután én kész lettem ellenőriztem.Sziki csak beledobálta a cuccait a táskába és már kész is volt
-Petii, ez nem pakolás,most kezdjük előröl – mosolyogtam rá. Lefagyott a mosoly az arcáról,mert nem szeret pakolni
- Na jó,de csak mert te mondtad – mosolyodott el, és megcsókolt. Sietnünk kellett, mert 10 percünk volt az indulásig,de sikerült,és még nem is késtünk el. Lementünk együtt a hotel elé és már ott is volt a  „turné busz”. Az út gyorsan telt,mert egész úton hülyültünk.Az óton megbeszéltük hogy mindenki hozzánk jön és rendelünk valami kaját, és filmezünk egyet, mivel még csak 6 óra. Ya Ou örömére Kínait rendeltünk, és Violetta örömére pedig szerelmes filmet fogunk nézni.Megvacsoráztunk,és  készítettünk Popcornt és leültünk hogy megnézzük a felhők felett 3 méterrel című0 filmet, én hozzá bújtam Petihez,Vilu pedig Ya Ouhoz,Oli pedig durcásán  megszólal:
-Ez nem ér!! Én nem birok hozzá bújni senkihez
-Hát őő.. BOtt van Benny is, már tárt karokkal vár – nevette el magát Ya Ou, Erre Oli megölelte Bencét, és elkezdtünk nevetni,miután befejeztük a mókázást folytattuk a filmnézést.Én nagyon sírós természet vagyok, és ezt be is bizonyítottam,mire Peti nagyon szorosan magához ölelt,annyira aranyos,és kaptam egy nagy puszit is , és abba is hagytam a sírást,mire ez lett a poén hogy amint megcsókolt befejeztem.. aztán egész este ezen nevettünk.Miután megnéztük a filmet, indítottunk zenét, és táncolni kezdtünk.Ez az este nagyon jól elmúlt,a skacok el is mentek körülbelül 2 óra felé..Mi Szikivel pedig ágyba bújva beszélgettünk.
-Ha nem vagyitthon pár nap,akkor ki szokta etetni Alfrédot? – kérdeztem
-A tesómnak van lakáskulcsa és ő gondozza addig…- válaszolt, pár percig senki sem szólt semmit, de végül én törtem meg a csendet.
-Peti,én nagyon szeretlek-
-Cica, én még így soha nem szerettem senkit,és soha de soha nem akarlak elveszíteni. –mondta,és megcsókolt,és utána el is aludtunk.Reggel mikor felébredtem,a mellkasán feküdtem,és a szuszogását hallgattam,ami a számomra megnyugtató.Peti már ébren volt,és adott egy puszit a fejemre.
-Hogy aludtál? – kérdezte mosolyogva
-Nagyon jól!! Mióta vagy fenn?
-Körülbelül 15 perce
-Miért nem keltettél fel?
-Olyan aranyosan horkoltál- mondta Peti,én pedig elpirultam
-Ez most komoly?! –gondoltam magamban. Ma úgy beszéltük hogy lemegyünk a parkba és befejezzük a pikniket,de biztonsági okokból,inkább rendelünk pizzát,mint hogy megint kajacsata legyen.

A bejegyzés trackback címe:

https://bythewaysztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr675883040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása