Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

14. rész

2014.03.21. 09:20 | Wayer L | Szólj hozzá!

Fogott egy csomó porcukrot,lefogott és az arcomba dobta,de azért én sem kíméltem őt. Mindketten fehérek voltunk már, amikor Betoppant Ya Ou , nézett egy nagyon,de nem jutott szóhoz mert mi Petivel rögtön rá zúdítottunk egy adagot a fejére. Nevetni kezdtünk, de utána hárman kitakarítottunk,és persze megettük az almás kalácsot,amit végül egyedül csináltam meg,mert a fiúk ellustultak és csak nézték ahogy pörgök a konyhában. Ya Ou elment, mert csak elugrott egy DvD-ért, de porcukor csata lett belőle.
- Cica, elmegyünk sétálni? – Kérdezte Peti bociszemekkel.
- Hát nem tudom.. Holnap vizsgázom,de lehet hogy egy rövid séta  belefér- Mondtam,és már el is indultunk.Mivel a házunktól nem messze van egy park,úgy döntöttünk hogy oda megyünk.Leültünk egy padra.
-Cica,Én nagyon szeretlek- Nézett rám,Peti
-Én is imádlak- mondtam, és heves csókcsatába kezdtünk.
Úgy volt hogy egy fél órá sétálunk.. De már vagy 4 órája sétálgatunk,mire otthon kötöttünk ki.
-Peti,hány óra?
- Fél 6 .. Miért?
-Úristen,nekem holnap autóvizsga.. és már  nagyon ré nem hajtottam- Mondtam aggodalmasan
-Ugyan már Cica,menni fog.. De ha úgy jobban érzed magad,akkor most rögtön beülünk a kocsimba és gyakorolsz-Mondta,Felvett és levitt a kocsihoz, berakott a vezető ülésre,ő pedig az anyósülésre ült.
-Indulhatunk! – Mondta
- De hova?- nevettem el magam
- Nem tudom.. Te vagy a soffőr- nevetett ő is
-Akkor a mekibe jó lesz?
-Részemről rendben- mosolygott..  A Vezetés elég jól ment,gyorsan a McDonald’s-ba értünk
-Nem értem miért kell neked a gyakorlás,jól vezetsz! És ezt nem azért mondom mert imádlak-mosolygott Peti és megcsókolt,mire  végeztünk a csókkal már (szokásomhoz híven) elpirultam,és sajnos ezt Peti mindig észre veszi,de már én is nevetek rajta.Az este jól elmúlt,és haza is én hajtottam. Későre járt,úgyhogy befeküdtünk,de alvás nem volt. Csak beszélgettünk.Reggel nagyon fel voltam pörögve,de Peti is izgult.Annyira aranyos hogy izgul értem.
-Mi lenne ha megbeszélném a vizsgáztatóval hogy én is ott lehessek,veled..
-Ne,inkább ne  akkor még inkább izgulnék..
-Oké Cica,ahogy akarod- mondta és megcsókolt .Már el is indultunk,Peti vezetett,én pedig az anyósülésen izgultam. A tanár szimpatikus volt,és bemutatkoztunk egymásnak.. Mi elindultunk,Peti közben ottmaradt és telefonált egyet:
-Figyi Ya Ou, elindultak,Nálad van a lakás kulcs?Megvetted amit mondtam?
-Nyugi Sziki,minden megvan,és már úton is vagyunk hogy előkészítsünk mindent mire hazaértek!!
-Oké,tudom,csak szeretném ha ez egy jó meglepetés lenne  Lillának.
-Tudom-Tudom,na de megyek,ideértünk a házhoz..Szia
** Újra Lilla szemszöge**
Vége a vizsgának.. Peti azóta is ott áll ahol elindultunk.Én szomorú arcot vágtam,és Petihez szaladtam,és megöleltem
-Cicaa,tudom hogy sikerült,nem csapsz be!! Ahhoz túl jól ismerlek- Mosolygott
-Jól van na! SIKERÜLT!-Mondtam,és Peti felvett és megforgatott a levegőbe,utána odavitt a kocsihoz,és a vezető üléshez rakott be,hogy ha már megvan a jogsim,akkor vezessek én.Mikor  hazaértünk nagyon meglepődtem...

A bejegyzés trackback címe:

https://bythewaysztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr395872065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása