Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

10. rész

2014.03.18. 09:48 | Wayer L | Szólj hozzá!

Helló! Megpróbáltam ezt a részt hosszabbra írni.. Asszem sikerült :3 Remélem tetszik :))

-Nyugodj meg Lilla! Minden rendben lesz, a szerelmetek kibír mindent- Mondta Ya Ou,és épp belépett az orvos aki Petit vizsgálta.Rögtön oda szaladtam hozzá:
-Dr. úr Ugye nincs semmi baj?-faggattam.
-Nyugodjon meg,kérem.Nincs komoly gond,a bokája megrándult és egy hétig gipszben kell hogy legyen.-Válaszolta az orvos.El sem hiszem,nagyon megkönnyebbültem.
-Értem.. És mikor mehetünk haza?-Kérdeztem izgatottan
-Egy pár napig még benn tartjuk megfigyelésen.Ha minden jól megy három nap múlva otthon lehet.-válaszolta kérdésemre a Doktor,Épp amikor Petit visszatolták az ágyban,én rögtön odaültem mellé és megfogta a kezem.Az orvos már kiment.
-Hogy vagy Haver? – Kérdezte Ya Ou,és ő is odajött mellénk.Peti ránézett és elnevette magát:
-Életemben nem voltam ilyen jól – Mindenki nevetett csak én nem.
-Nyugi,jól vagyok-Mondta ,Megsimította az arcom,utána  magához húzott és megcsókolt!
-Mi most kettesben hagyunk benneteket,Ugye Ya Ou?- Szólalt meg Vilu,de Ya Ou nem válaszolt semmit
-Ugye Ya Ou?? –kérdezte újra és megfogta a fülét és ki cibálta a szobából.Én az ágyon ültem és pityeregni kezdtem,Peti megfogta a kezem és kérdezte:
-Miért vagy szomorú? Nem örülsz hogy jól vagyok?
-Jajj,Peti,ne is mondj ilyet persze hogy örülök,csak..
-Csak,mi??
-Ha én szétnézek,és nem megyek ki az útra,akkor te nem lennél itt,és  akkor most ott lennénk valahol,amit még mindig nem mondtál el,hogy hova terveszted az utat- vettem szórakosztatóbbra
-Hiába.. Akkor sem mondom el. Majd bepótoljuk-Kacsintott rám,és újra megcsókolt.Ya Ou lépett be,utána pedig Vilu:
-Bocsi,már nem tudtam kinn  tartani- Mondta,Mi Szikivel pedig  őrült nevetésbe kezdtünk.Lassan esteledett,ezért Viluék elmentek,én pedig  befeküdtem mellé,és beszélgettünk
-Szeretsz Cica?-Kérdezte
-Jajj,Szivem hát persze hogy szeretlek- Mondtam neki bociszemekkel és megcsókoltam.
-Hmm,ezért érdemes volt felébredni- Kacsintott rám.Átkarolt,és én elaludtam.Reggel én felkeltem és átöltöztem.Mire visszaértem Peti az orvossal beszélgetett,és mosolygott.Miután az orvos kiment kérdezgettem hogy mi volt:
-Lilla,az orvos azt mondta hogy már túlságosan jól vagyok és már ma hazamehetek-Mondta 100 wattos mosollyal az arcán.Én pedig a nyakába borultam.Épp megérkeztek Ya Ou-ék.
-Lilla,beszélni szeretnék veled,ha nem gond.-Nézett rám Ya Ou
-Persze,mit szeretnél?
 -Szeretném én hazavinni  Ma Szikit,hogy tudjak vele beszélni,persze csak ha benne vagy
-Oké,részemről rendben-mondtam és vissza mentünk a szobába.Peti már ált,és jött volna haza
-Héjj,lassíts Haver,Várjuk meg az orvost! –Mosolyodott el Ya Ou!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bythewaysztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr655867308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása