Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

47.rész

2014.06.09. 09:21 | Wayer L | 4 komment

Helló :) Már itt is vagyok a következő résszel : 



-Ezt nem értem..ha a nővéred volt,akkor miért mondtad neki hogy sohaéletedben nem szerettél még ÍGY lányt?!
-Hát igen,az nem neki szólt hanem neked.. mert “gyakoroltam” estére.- mondta és elővett egy kis ékszeres dobozkát…El sem jutott az agyamig hogy mire készül,csak az az egy modat járt az eszemben amit 2 másodperce mondott,és  homlokon csaptam magam. Peti elég hülyén nézett rám,aztán gondolkoztam hogy valószínűleg azért mert azt gondolta hogy ez a reakcióm a gyűrűs dobozkára
-Ne már..Ez komoly?!Hogy lehettem ilyen hülye? – mondtam és elfordítottam a fejem,mivel Peti még mindig fogta az állam
-Ugyan már. Nem vagy hülye.tök cuki vagy – mosolygott aranyosan, közelebb ült és az ölébe húzott (amit nem igazán bantam).Akaratom ellenére is elmosolyodtam
-Akkor hol is tartottam?! Ja hát igen..Először is bocsánatot szeretnék kérni- kezdte mondani valóját
-Nem,nekem kell bocsánatot kér .. –nem birtam befejezni,mert  Peti  ujját számra helyezte,ezzel jelezve,hogy hallgassak.Amint látta hogy már nem akarok mondani semmit elvette kezét és megcsókolt, újra elővette azt a hires dobozkát,de nem nyitotta  ki..Itt esett le hogy mire készül.
-másodszorra pedig,Már régóta készülök,de ki akartam várni a megfelelő pillanatot.Az pedig azt hiszem most jött el.Halottad már a szövegem,vagy el mondjam még egyszer? – kacsintott
-hmm,én szeretném úgy is hallani hogy nekem mondod –nyújtottam ki nyelvem.
-Soha nem szerettem így  senkit,Soha nem akarlak elveszíteni és veled szeretném leélni az életemet! Szóval,segítenél ezt megvalósítani,és leszel a feleségem? –annyira aranyos volt és megható,egy könnycsepp gördült le az arcomon,hogy Peti ne lássa megöleltem és a fülébe suttogtam
-Ez nem kérdés.. Igen –majd meg pusziltam az arcát
-Jajj,majdnem el felejtettem- mondta,majd felpattintotta dobozt
 diamond ring proposal wedding ring.jpg
-Jézusom Peti,ez gyönyörű!! –mondtam,megfogta kezemés ujjamra húzta a gyűrűt,majd egy kézcsókot kaptam.
-Amúgy még Vilut is ki kell békítened.. Habár  ha szerintem megtudja hogy miben mesterkedtél..– vigyorogtam szerelmemre
-Szerintem már tudja – mosolygott
-Ez nem ér.. ők már régóta tudták?
-Nem igazán.. kb 30 perce mondtam el Ya Ou-nak mert majdnem nekem esett azért mert utánad jöttem..És gondolom elmondta Violettának..De lassan nem megyünk?Otthon még vár rád egy meglepetés- mondta és én már fel is pattantam.Kézen fogva mentünk ki a szobából.Barátaink kicsit feszültek voltak,de amint meglátták hogy mosolygunk ők is vidámak lettek,Violetta pedig  rögtön oda jött hozzám.
-Mutasd gyorsan – rögtön tudtam miről van szó,és felmutattam a kezemen lévő gyűrűt.
-Wao,ez nagyon szép! Gratulálunk -  mi összenéztünk Petivel ,és átkarolta derekam.

A bejegyzés trackback címe:

https://bythewaysztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr896289554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Orsi Simon 2014.06.10. 14:58:38

És igen :) Szupi rész volt :) Egyszerűen írtad le azt hogy hogyan kérte meg a kezét és ez nagyon jó.Bár én szeretem ha valaki nagyon romantikusan sőt nyálasan írja le a lánykérést (én is így szoktam :D) de ez most nem illett ide. Egyszerű volt és tökéletes :)

Orsi Simon 2014.06.10. 17:13:35

Ja és bejelöltelek Facebookon ha nembaj :)

Wayer L 2014.06.13. 11:08:40

Köszönöm :) örülök hogy tetszik :))
Nem baj,sőt örülök neki,és vissza is jelöltelek :))
Remélem nem baj,de ezen a héten ez az egy rész volt/lesz csak,mert hétvégén kirándulás és nem lesz időm írni :)

Orsi Simon 2014.06.14. 23:09:14

Jò kiràndulàst :) És vàrom a kövit :)
süti beállítások módosítása