Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

17.rész

2014.03.25. 17:05 | Wayer L | Szólj hozzá!

Sziasztok!! meghoztam a következő részt,remélem olvassátok és tetszik :)) :*


Otthon becsomagoltunk hogy ne reggel kelljen,és lefeküdtünk aludni.
Reggel nagyon fel voltam pörögve,Peti pedig tök nyugodt volt,gondoltam azért mert nekik ez már megszokott,de én először megyek el a pasim koncertjére.A nyugtalanságot,izgatottságot, és magához ölelt:
-Nyugi Cica..Miért izgulsz?
-Imádom hogy ennyire ismersz..Csak annyi hogy még soha nem voltam egyik szerelmem koncertjén sem- mosolyodtam el,és kaptam egy naaagy csókot, és mondanom sem kell hogy elpirultam,Peti pedig bele
harapott az alsó ajkába,én meg csakpirultam,és 10 másodperc mulva a földön feküdtünk a nevetéstől.Elmentem felöltözni,mert Peti már készen állt
-Cica,siess,indulnunk kell- kiabált a mosdóba,és pár pattantam is
-Indulhatunk!! – mosolyogtam
-Ez gyors volt – nézett rám
-Ne szokj hozzá,ez különleges alkalom, hogy ugrok amikor mondod- nyujtottam ki rá a nyelvem,de eszembe jutott amit multkor mondott a nyelv nyújtásra,és gyorsan abba hagytam
-Látom tanulsz – nevette el magát
-Nem kéne indulnunk- néztem rá.. El is indultunk. Ya Ou és Vilu nem laknak messze tölünk, de sok volt a csomag ezért kocsival mentünk,és én vezettem.A rendőrök meg is állítottak minket,de kiderült hogy autógrammot kérnek,ezen nagyot nevettünk,mert azt hittük hogy bírságolni akarnak… Ya Ou-éknál már ott volt Bence és Olivér is. A „turnébusz” (ami egy 7 személyes  kombi) megérkezett a soffőrrel.. Középen ültünk mi,Peti én és Oli,hátul pedig Ya Ou Violetta és Benny. Az út hosszú volt,de a fiúk mellett nem lehet unatkozni,ráadásul a kocsiban tudtak csak gyakorolni  a koncertekre mivel ezen  hétvégén Vajdaságban 3 koncert is lesz,amit a kombiban jelentettek be. A fiúk gyakoroltak,én pedig elengedtem magam,és véletlen bekapcsolódtam az Álmodj még című dal éneklésébe, és egyszer csak azt veszem észre hogy mindenki engem néz,én pedig rögtön befogtam a számat
-bocsii ,véletlen volt, elengedtem magam – mondtam és a vörös fejemmel a földet kezdtem el nézni.
-Cica,miért nem mondtad hogy ilyen jól énekelsz?? – nézett rám kérdően Peti
-Sziki,még én sem tudtam hogy Lillának van hangja- nevetett Violetta
-Nekem? Jó hangom? ne nevettesetek már – mondtam és még jobban el kezdtem pirulni.
- De igenis jólénekelsz !! –mondták a fiúk kórusban. Én pedig  a párnámba  vertem a fejem..( mert mindig viszem magammal a párnámat,mindegy hová megyek)
-Most pirulsz.ugye? – nevetett Peti
-Ühüm – mást nem tudtam mondani. De lassan Ideértünk Szabadkára,és szerencsére elfelejtették a témát.A hortelban csak ledobáltuk a cuccunkat,és már mindenki el is kezdett készülődni mert 1 óra és kezdődik a fellépés. El sem hiszem, mi Violettával jobban izgulunk mint a srácok,ők tök nyugodtam kockulnak a telefonjukon.. A fellépésen mi Viluval az első sorban álltunk,és élveztük  a dalokat.Az utolsó dal amit énekeltek az Álmodj még volt,még mielőtt elkezdték Sziki kicsit előrébb lépett, és rámnézett:
-Szeretném bemutatni a barátnőmet,és megkérném hogy jöjjön fel  és énekelje el velünk a dalt.Lilla,gyere fel! – Én meg se tudtam szólalni,és  mozdulni sem tudtam,ezért Peti leszaladt hozzám,felkapott és ő vitt fel a színpadra..

A bejegyzés trackback címe:

https://bythewaysztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr135878737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása