Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

9. rész

2014.03.17. 08:48 | Wayer L | Szólj hozzá!

Az egyik nővér volt az, és kérdezte:
-Nem ébredt fel éjszaka,ugye? Egy baleset utáni ájulás/kóma nem szokott ennyi ideig tartani amikor nem látunk gondot,Attól tartok..- Mondta volna,de látta hogy könnyek szöktek a szemembe,és inkább kiment.Én vissza feküdtem Peti mellé,és tovább sírtam.
Nyolc óra körül már teljesen kész voltam,vártam Viluékat hogy jöjjenek,és addig amíg itt vannak elmegyek letusolni és átöltözni,és hogy  Pizsamát hozzak, hogy következő este ne ruhában keljen aludnom.
Vilu ott maradt Szikivel, engem pedig Ya Ou hazavitt,hogy minnél előbb vissza tudjak menni.Az egész napunk olyan volt mint a tegnapi.. Ültünk a kórházi szobában és beszélgettünk,és Vártuk hogy Peti felébredjen.Újra eljött az este,de még mindig nincs fejlemény.Lassan befeküdtem Szikihez,hogy  megpróbáljak aludni,Egy óra múlva sikerült is.
Reggel arra ébredtem hogy valaki átkarolt és a vállam símogatja..Ekkor hirtelen ezt hallottam:
-Jó reggelt Cica! – Peti volt az.Én örömömben fel  síkoltottam,ami nem volt valami jó ötlet mert három   nővér szaladt be a szobába,Rögtön látták hogy miért sikítok.Kimentek hogy szóljanak orvosnak,addig én kikászálódtam az ágyból, hogy ne nézzen hülyének az orvos. Peti még elég gyenge,alig birta megfogni a kezem,hogy üljek vissza az ágyra,Visszaültem és megcsókoltam, de épp belépett egy nem valami szimpatikus nővér :
-Kérem ne fárassza le a sérültet.Amint látja  nincs még sok erő benne - És az orra alatt morogta:
-Chh,kölykök.. –Erre mi Petivel elkezdtünk nevetni,ahogy csak birtunk.
-Hol is tartottunk Cica?- Kacsintott Sziki, és vissza rántott magához.
Megérkezett az Orvos és elvitték kivizsgálásra.Addig én Telefonáltam Ya Ou-nak
-Ya Ou Ya Ou Ya Ou – ordítottam
-Mi van? Reggel fél 7.. nem tudtál volna még várni? –Kérdezte
-Gyertek gyorsan,Peti felébredt- síkoltattam a telefonba
-Most szivatsz?! 3 perc és ott vagyunk-Mondta és már le is rakta a telefont.
10perc sem telt el és tényleg ideért Violetta és Ya Ou.
-Mi tart ennyi ideig? Már egy órája elmentek.- Mondtam idegesen.Ya Ou és Vilu leült mellém az ágyra,és próbáltak nyugtatni
-Nyugodj meg Lilla! Minden rendben lesz, a szerelmetek kibír mindent- Mondta Ya Ou,és épp belépett az orvos aki Petit vizsgálta.Rögtön oda szaladtam hozzá:
-Dr. úr Ugye nincs semmi baj?-faggattam.

A bejegyzés trackback címe:

https://bythewaysztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr735865591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása