Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

5. rész

2014.03.14. 12:02 | Wayer L | Szólj hozzá!


..Sikítottam volna  örömömben,hiszen Sziki hívott.
-Szia Sziki!! -Ordítottam bele :D
-Szia..Bocsi a zavarásért.. de hallani szerettem volna a hangod.Mit csinálsz?-mondta. Hát nem aranyos?!
-Beszélgettünk Violettával..Holnap mikor indulunk a próbátokra?-kérdezem
-10-re értetek megyünk..okés?-Mondta
-Már alig várom. –mosolyodtam el
-Szeretlek Cica! –mondta. Le kellett ülnöm, annyira megörültem,senki sem volt még velem ilyen kedves és aranyos..
Lassan elköszöntünk és lefeküdtem aludni.
Úristen,elaludtam … mindjárt 10 óra.. amilyen gyorsan csak lehet összekaptam magam..A szerelésem:
Egy Barna farmert vettem fel egy fehér pólóval és egy barna mellénykével kiegészítve,Ezt egy fehér saruval párosítottam.Egy kis alapsminket dobtam magamra.. Egy kis Alapozó,szempillaspirál,és egy kis barna szemhéjpúder. Épp hogy befejeztem csengettek.
-Nyitom-Ordított Violetta.Amint kinyitotta az ajtót Ya Ou nyakába ugrott,Szó szerint ,Ya Ou gondolom kicsit meglepődött és majdnem hátraesett.. Olyan aranyosak együtt..Sziki zavart meg a gondolat menetemben, amit egyáltalán nem bánok :3Megittunk egy kávét,és már indultunk is.Mivel nem mentünk messzire,ezért mondtam hogy inkább gyalogoljunk,Mindenki egyetértett ,úgyhogy elindultunk.Szikivel előrementünk,Kézenfogva sétáltunk az utcán.. Kicsit zavart hogy minden lány néz minket  néz,ez szerintem Peti és észrevette mert  Szenvedélyesen átölelt és a fülembe súgta:  
-Nyugi,ez nálunk megszokott,de ne izgulj,engem csak te érdekelsz- Jajj,nekem teljesen elpirultam,és ezt ő is észrevette és kuncogott
-Olyan aranyos vagy amikor elpirulsz-mondta és kuncogott tovább.
Ide értünk,Mondta Ya Ou.Amikor  beértünk Ya Ou bemutatott minket a fiúknak,és őket is nekünk
-Ő Itt Patocska Olivér, Vavra Bence, és Bence barátnője Incze Izabella
El sem hiszem hogy a pasimnak -Annyira jó ezt kimondani- ennyire jó hanga van,és én meg nem is hallottam még a bandájukról. Iza nagyon jó fej, amég a fiúk próbáltak addig mi beszélgettünk.
A próbának vége lett, és indultunk haza.Amikor hazaértünk bementünk Petivel(Szikivel)a szobámba és beszélgettünk,Egész délután csak beszélgettünk és csókolóztunk,egyszer csak elhúzódott.Először kicsit megijedtem hogy valami baj van,de megnyugodtam amikor ezt mondta:
-Cica, nem szeretnél átjönni hozzám és megnézni egy filmet?
-Oké,persze,de Mikor?-kérdeztem.Ekkor felkapott és kivitt az ajtóig köszönt Ya Ou-éknak, és az emeleti lakásába ölben vitt fel,persze mondanom se kell hogy félek a magasban
-Ne Sziki, tegyél lee.. Félek a magasban-Mondtam
-Nyugodj meg,ha engem látsz nem kell félned,Én mindentől megóvlak!-Mondta.Istenem,de romantikus,És a vállára hajtottam a fejem.

A bejegyzés trackback címe:

https://bythewaysztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr265858138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása