Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

4. rész

2014.03.12. 08:46 | Wayer L | Szólj hozzá!

Eközben a mekiben
**Violetta szemszöge**
Ya  Ou elvitt a közeli mekibe és beszélgettünk,kajálgattunk,egymással szemben ültünk.. Azt mondta elmegy Könnyíteni magán,mikor visszajött  odaült mellém , a szemembe nézett  és közeledett felémés én is hozzá.. Egy 5 percig tartó csókcsatába kezdtünk.
-lassan meg kéne keresnünk Lillát és Szikit..nem? Kérdeztem
-Vilu,Hadjuk még őket,hadd szórakozzanak.. Mondta Ya Ou,kacsintott egyet és újra csókolózni kezdtünk.

**Lilla szemszöge**
Szüleim szerint jó szinész vagyok(ha tovább olvastok rájöttök miért írom ezt )
- Lilla,akkor most mi..-Kis  szünetet tartott – Járunk?
Itt bevágtam a durcit, hogy nekem ez nem fog menni.. Itt  nagyon elszomorodott,én pedig elnevettem magam
-Nyugi,csak szivatlak. Igen :3 – Mondtam, és megcsókoltam,de Ya Ou és Violetta félbeszakított minket.
Gondolom  ők is jól szórakoztak mert  kéz a kézben jöttek vissza,és mindketten  vigyorogtak mint a tejbetök :D
Hazaindultunk, beszélgettünk,és kiderült hogy mindketten egy banda tagjai,és meghívtak minket a holnapi próbájukra.. Hazaértünk és egy-két csók után elköszöntünk a fiúktól.Amint kfelfogtuk hogy mi történt velünk,lassan megvacsoráztunk és bementünk a szobába beszélgetni..
-Hogy telt a napod Violetta?- Kérdeztem
-Nagyon jó volt!! Képzeld összejöttünk Ya Ou-val!! Annyira aranyos volt- És elmeséltük egymásnak hogy hogy telt a mai napunk..  
- Úgy érzem ez tartós kapcsolta lesz mindkettőnk számára- Mondta Vilu
-Én egy kicsit félek,ez az első RENDES kapcsolatom,és még nem voltam úgy (…) fiúval,panaszoltam amikor megcsörrent a telefonom..Sikítottam volna  örömömben,hiszen Sziki hívott.
-Szia Sziki!! -Ordítottam bele :D
-Szia..Bocsi a zavarásért.. de hallani szerettem volna a hangod.Mit csinálsz?-mondta. Hát nem aranyos?!

A bejegyzés trackback címe:

https://bythewaysztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr685855759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása