Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

25. rész

2014.04.07. 09:58 | Wayer L | Szólj hozzá!

Bocsi,hog kicsit elmaradtam a részekkel,de hétvégén rengeteget kellett tanulnom..

Otthon rábeszéltem Petit hogy délután gyerünk el a plázába és vásároljunk neki cuccokat., Egy kis nyúzás után,nagy nehezen belement. El is indultunk mert úgy gondoltuk hogy majd ott ebédelünk.Kajálás után bementünk egy boltba,de láttam hogy Peti nem igazán élvezi,ugyhogy dobtam be egy ötletet:
-Látom mennyire élvezed, van kedved inkább moziba menni?
-Jajj,miattam nem kell. A lényeg hogy együtt legyünk- mosolygott rám
-De én úgy akarok veled együtt lenni,hogy azt mindketten élvezzük – mondtam és egy nagy puszit nyomtam az arcára,és elindultunk a moziba.
-És mit nézzünk? – nézett rám a kocsiban
-Mindegy.. válassz te- mosolyogtam vissz
-Ömm, valami vígjáték?
-Én benne vagyok – mondtam,és már  itt is voltunk moziba.Megnéztük a listát,hogy milyen filmeket adnak.Végül az  „50 Első randi” című film mellett döntöttünk.Film előtt én még elmentem a mosdóba,Peti pedig vett Popcorn-t. Film közben Peti a kezem fogta,és egyik ujjával símogatta,tudja hogy ezt nagyon szeretem.  A filmnézés után hazaindultunk. Otthon beszélgettünk,mikor Petinek jött egy üzenete.
- Csá tesó! Tartunk egy kis „összejövetelt”  a bandával.. Lillával nem jönnétek el, kb 1 óra múlva hozzánk? Ya Ou – olvasta fel Peti
-Én benne vagyok,te? – mondtam
-Én is!! – mosolygott Peti,én pedig elmentem  hajat mosni,felöltözni és sminkelni. Magamhoz képest gyorsan kész lettem. 30 Perc alatt befontam a hajam,felraktam az alapsminket ( alapozó,szempilla spirál,szemhéj púder) és felvettem egy kék félvállas ruhát,és egy barna tűsarkút

images_2.jpg

  Amikor én kész lettem Petinek készítettem ki egy sima szürke V-nyakú pólót,és egy  farmernadrágot
letöltés_1.jpg

7 órakkor pedig elindultunk Ya Ou-ékhoz .Már mindenki ott volt: Oli,Benny és Iza is. Bence a barátnőjével pár napja békült ki,és így újra együtt vannak. Vacsiztunk,táncoltunk,de kimerültünk és leültünk beszélgetni
-És mizujs veletek? – kérdezte Ya Ou
Semmi extra.. – feleltük mindannyian
-Azért hívtalak titeket,mert sikerült elrendeznem,és mostmár elmondhatjuk nekik..- kacsintott Ya Ou a fiúkra. Mi lányok pedig a szerelmeinkre néztünk.
-Hát az úgy van hogy.. –kezdett bele Peti..

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bythewaysztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr385974296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása