Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

16. rész

2014.03.24. 11:38 | Wayer L | Szólj hozzá!

Bocsi,rövid lett,de beteg vagyok,és nem biztos hogy ezen a héten minden nap lesz rész...


Nagyon megörültem amikor megláttam hogy hova érkeztünk!!El sem hiszem hogy végre eljutottam óceanáriumba..Mindig is szerettem volna,és ezt Peti is tudta!
- Petii.. Imádlak – mondtam és megcsókoltam
-Először be akarta kötni a szemedet hogy ne lásd hogy hová jövünk- nevetett Ya Ou
-Még jó hogy nem tetted- mosolyogtam Szikire
- Annyira szemét nem lehettem- vigyorgott 1000wattos mosollyal
Kézen fogva sétáltunk benn a folyosón,gyönyörű volt!Cápák,halak mindenhol
images_1.jpg

Leültünk egy padra,mert már körüljártuk a Tropicariumot.
-Sikerült már átpakolnod Ya Ou-hoz? –kérdeztem Violettától
-Igen,tegnap már ki is pakoltuk a holmim.- válaszolt boldogan,és egymásra néztek Ya Ou –val
-Nem szeretnétek eljönni hozzánk egy kis pezsgőre?? – kérdezte Ya Ou.Petivel egymásra néztünk,és már értettük is egymást.
-Oké,akkor innen hozzátok megyünk? –kérdezte Sziki.
-Felőlem rendben – mosolyogtak mindketten Viluval.Lassan el is indultunk,mert már késő volt,kicsit tovább időztünk,mint gondoltuk…ugyan úgy ültünk a kocsiban,mint idefelé.. Ya Ou vezetett, melette Vilu,mi Petivel pedig hátul,persze mondanom sem kell,hogy összebújva.Egy óra múlva már Violettáék lakásában voltunk és iszogattunk és beszélgettünk
-Csajok,holnap Vajdaságba kell mennünk,koncertünk lesz..Nem lenne kedvetek velünk jönni?-Nézett ránk Peti
-Nekem lenne kedvem,és neked Lilla? – jelentette ki Violetta
-Nekem is!! – mondtam boldogan
-Lilla,lassan megyünk?- mosolygott rám Peti
-Rendben,mehetünk- mosolyogtam vissza. Gyalog mentünk haza,közben beszélgettünk
-Peti, meddig leszünk Szerbiában? – kérdeztem
- csak a hétvégét töltjük ott,miért? –mosolygott
-Csak kérdeztem
Otthon becsomagoltunk hogy ne reggel kelljen,és lefeküdtünk aludni.

A bejegyzés trackback címe:

https://bythewaysztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr465876548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása