Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

13. rész

2014.03.20. 09:42 | Wayer L | Szólj hozzá!

Mivel kedden mosolynap volt, ezért 2 részt szerettem volna felrakni,de csak most készültem el vele. úgyhogy ma 2 rész lesz :) Ez a 2. :) jó olvasást :*

 Öt napig nem csináltunk mást csak pakoltunk,de gyorsan elmúlt ez a hét,már holnap megyünk a kórházba ellenőrzésre,és hogy levegyék Petiről az egy hétig tartó gipszet. Reggel korán keltünk. Peti nem annyira izgult,de én izgultam és már nagyon vártam hogy levegyék a gipszet .Ya Ou vitt be minket  a kórházban mert nekem még csak próba jogsim van ,és 2 nap múlva kapom a rendeset,ha lerakok még egy vizsgát. Ya Ou kinn maradt a kocsiban,mi pedig bementünk. A kórházban rögtön minket hívtak be. Megvizsgálták Petit,és azt mondták hogy semmi baja,és elküldtek minket egy másik terembe ahol leveszik róla a gipszet. Aki levette az egy fiatal koma volt,és megjegyezte:
- Ti egy pár vagyok?
- Igen,egy pár- ismételte Peti és megfogta a kezem
- Nos , most már  olyat is csinálhattok amit eddig nem- mondta a doki és kacsintott. Mi Petivel egymásra néztünk és nevetni kezdtünk,majd haza indultunk. Ya Ou már várt minket.
- Mi tartott ennyi ideig?? –Kérdezte
- Ez volt hosszú?! Mi voltunk az elsők- Nevetett Peti, és elmesélte mit mondott az orvos, én pedig szokásomhoz híven elvörösödtem,amit Sziki is észrevett,és  elmesélte Ya Ou-nak hogy  mindig elpirulok,és azt is elmesélte hogy pontosan mikor pirultam el legutoljára.
-Petiiii, nee már – nyaggattam közben,de nem ért semmit és még inkább elpirultam, mire a fiúk elkezdtek kacagni.. De Peti abbahagyta a nevetést és megcsókolt,átkarolt. Otthon Violetta várt minket  ebéddel,rendelt pizzát, és  pezsgőt rakott az asztalra hogy meg tudjuk ünnepelni Peti teljes gyógyulását. Lassan dél volt mire hazaértünk,úgyhogy neki ültünk ebédelni,és beszélgettünk.
- Kaja után nem nézünk meg egy horror filmet ? – Kérdezte Violetta
- Én benne vagyok!! – mondtam és mosolyogva ránéztem Petire, ő pedig nevetni kezdett.Ahogy Peti elkezdett nevetni,Ya Ou is rájött hogy azon nevet hogy pár napja akkor is elpirultam,és ezt Sziki neki is elmesélte.
- Miről maradtam le? – nézett rám Violetta. És a fiúk neki is elmesélték hogy mikor hol pirultam el eddig.
- Fiúúk ne mááár – és elpirultam megint,úgyan úgy mint a kocsiban délelőtt. Leültünk a kanapéra miután jót nevettek a vörös arcomon.
- Mit nézzünk? –Kérdezte Ya Ou, és mindenki rám nézett
- Miért néztek rám?! Nekem mindegy csak félelmetes legyen-  Mondtam
- Paranormális jelenségek? –Kérdezte Ya Ou. Még senki sem látta úgyhogy azt választottuk,és mivel még csak 2 óra volt megnéztük a 2. És 3. Részét is. Jó film volt ,elég ijedős típus vagyok,úgyhogy megint nem igazán akartam elmozdulni a kanapéról,de Ya Ou-ék indulni akartak és ki kellett kísérni őket. Én már indultam vissza,de Peti átkarolt és felvett, ölben vitt a szobába,és leültetett az ágyra, de ő is mellém ült.
- Tudod mit javasolt a doki.. – Mondta ,kacsintott egyet, és elkezdett vetkőztetni,miközben én a dokis javaslaton nevettem. Mire abbahagytam  a  nevetést már az ágyban voltunk.
**Reggel**
Reggel eldöntöttük hogy együtt készítünk ebédet,mert én elég jól főzök/sütök. Almás kalácsot szerettünk volna csinálni. Peti leejtette a tálat, amiben a porcukor volt,és minden tiszta fehér lett,mintha havazott volna
-Jajj Peti,de ügyetlen vagy- nevettem el magam
- Én ügyetlen?! – nevetett ő is , és  fogott egy csomó porcukrot,lefogott és az arcomba dobta,de azért én sem kíméltem őt. Mindketten fehérek voltunk már, amikor Betoppant Ya Ou , nézett egy nagyon,de nem jutott szóhoz mert mi Petivel rögtön rá zúdítottunk egy adagot a fejére. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bythewaysztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr695870746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása