Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

15.rész

2014.03.23. 09:39 | Wayer L | Szólj hozzá!

Sziasztok..Bocsi hogy tegnap nem volt rész,de nem értem rá.Bocsi ha van benne nyelvtani hiba..Késő este írtam.. Jó olvasást:


-Jól van na! SIKERÜLT!- Mondtam,és Peti felvett és megforgatott a levegőbe,utána odavitt a kocsihoz,és a vezető üléshez rakott be,hogy ha már megvan a jogsim,akkor vezessek én. Mikor  hazaértünk nagyon meglepődtem. A ház tele volt lufikkal,az étkező asztalon pedig pezsgő,Violetta és Ya Ou rögtön jött oda hozzám hogy gratuláljanak
-Úristeeen,Nagyon szépen köszönöm,imádlak benneteket!! –böktem ki,mert még mindig meg voltam lepődve
-Szikinek köszönd Lilla!Az ő ötlete volt,mi csak segítettünk neki.- Mondta Ya Ou. Oda fordultam Petihez:
- Köszönöm Szivem, imádlak – mondtam és kapott egy puszit. Leültünk,és megittuk a pezsgőt
- Holnap bepótolhatnánk azt a kirándulást,ami elmaradt a kórház miatt..nem?- Kérdezte Peti
- Én benne vagyok..Még mindig nem mondod el hogy hová megyünk?- Néztem bociszemekkel Petire
- Tudod hogy meglepetés lesz.. Annyit mondok hogy már régóta szeretnél eljutni oda. - mondta,és gonoszan mosolygott. Ya Ou-ra néztem,de ő sem szólt semmit.
-Lenne egy bejelenteni valónk..-Mondta izgatottan Ya Ou,és Violettára nézett
-Össze költözünk!! – Jelentette ki Vilu
- Jajj,nagyon örülünk nektek!! – Mondtam vidáman.Beszélgettünk még egy kicsit, de Ya Ou-ék elmentek,mert mék pakolniuk kell,és holnap korán kelünk hogy odaérjünk a kirándulás helyszínére,amit Peti még mindig nem mondott el.
-Lilla,Nem érzem jól magam- Mondta Peti,kicsit megijedtem,hogy valami komoly baja van
- Mi a baj Szivem? – kérdeztem aggódva
-Cica,rég vettük be az orvosságot,amit a doki ajánlott-Kacsintott egyet,  felkapott és ölben vitt be a szobába.. a Többit pedig tudjátok :D
**Peti/Sziki szemszöge**
Reggel előbb keltem,és kikapcsoltam Lilla ébresztő óráját,hogy meg tudjam lepni egy reggelivel. Szerencsére nem ébredt fel,ezért kimentem a konyhába  hogy Amerikai palacsintát készítsek.Nem úgy sikerült ahogy elgondoltam mert kicsit megégtek,de elsőre nem is olyan rossz. Gondoltam magamban.
A tálaláshoz veteem vörös rózsát,és a szirmokat a tányér köré szórtam. Remélem tetszeni fog neki..Szép lassan be osontam a szobába és adtam egy puszit a fülébe,mert tudom hogy azt nem szereti.
-Petii, ennél rosszabb ébresztést se sikerült még csinálnod. – Nevettem el magam
- Remélem ettől jobb kedved lesz
**Újra Lilla szemszöge**
Peti rám nézett és  az ágyba rakta a tálca reggelit.Amerikai palacsintát készített nekem,és díszétésként rózsaszirmokkal  szórta körül.
-Bocsi,kicsit megégett,életem első palacsinta sütőse volt- Mosolygott.
-Annyira aranyos vagy- mondtam, és megcsókoltam
- Nagyon finom lett!! Bújj vissza és egyél velem- Mondtam és bociszemekkel néztem Petire.
-Jól van,de csak mert a bociszemednek nem lehet ellenálni
-Tudom hogy annak nem lehet ellenálni -  Nyujtottam ki a nyelvem
-Vigyázz a nyelveddel,mert  így nem sokáig lesz meg- Nevetett Peti.Én pedig gyorsan visszahúztam a számba.Peti még jobban elkezdett nevetni.
-Lassan öltözzünk,mert Ya Ou-ék várni fognak minket.Felöltöztünk,persze mondanom se kell hogy együtt,És elindultunk.Nagyon megörültem azmikor megláttam hogy hova érkeztünk!!El sem hiszem hogy végre eljutottam óceanáriumba..Mindig is szerettem volna,és ezt Peti is tudta!

A bejegyzés trackback címe:

https://bythewaysztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr665874888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása